  • Data: 2002-04-28 14:45:46
    Temat: Re: BANK SLASKI-ING-CO WYBRAC
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bogdan" <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:aa42kl$duk$1@news.tpi.pl...

    > nie daje żadnych przywilejów - ja przynajmniej nic o nim nie wiem.
    >
    > Bogdan

    Dla ubezpieczonych w NN Bank Śląski ma specjalne karty kredytowe. Nie znam
    obecnej szczegółowej oferty, bo dawno się tym nie interesowałem. Kiedyś, gdy o to
    pytałem, w banku mało kto wiedział, że jest taka karta. Nie wiem, czy obecnie nie
    lepiej będzie o szczegóły spytać agenta ubezpieczeniowego - mój zna tą kartę i nawet
    niedawno chciał mi o niej opowiadać, więc może i inni agenci zajmują się nią.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl