    From: p...@w...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Awaria tokena ? (PKO SA)
    Date: 13 Feb 2003 22:56:12 +0100

    > Po pierwsze - po przepisaniu odpowiedzi z tokena sprobuj odczekac dluzej niz
    minute (np.
    > 65 sekund) i wtedy zobacz. To na wypadek gdyby token byl rozsynchronizowany w
    > jedna strone.

    Probowalem i niestety nie pomaga.
    A mam takie pytanko: O co wlasciwie chodzi z ta synchronizacja tokena?
    Z tego co zaobserwowalem, to co okolo kilkanascie sekund zmienia sie odpowiedz
    na te same wpisywane cyfry. Jak sie do tego ma ta synchronizacja?
    Ze niby co - czas w banku i w tokenie maja jakos byc zsynchronizowane?!
    Przeciez to musi sie nie udac po pewnym czasie!

    Tak na logikie - to algorytm w banku i tokenie wg jakiejs tam fukncji przetwarza
    i weryfikuje wprowadzane liczby. Jak do tego ma sie czas w tokenie???
    Jesli jakos sie ma, to ten kto to wymyslil byl niezlym optymista:
    token made in china i ma sie w nim nie rozjechac czas?

    Jesli to jest przyczyna, to praktycznie kazdy token po roku jest do wymiany!
    Absurd!
    Moze ktokolwiek troche wyjasnic te sprawe? Bede dzwieczny.

    PS
    Jest to dla mnie lekko problematyczne, poniewaz zaproponowano mi wizyte
    w banku i nowy token - jest jednak maly problem -
    jestem poza granicami Polski i mam 700km do banku :)

    Pozdrawiam,
    Marek