  • Data: 2016-05-22 00:01:26
    Temat: Re: Awantura o pożyczkomaty w metrze....
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > wiedzy prawniczej. Do tego zniesc obowiazek zapinania pasów,

    Kilkanaście lat jeździłem bez zapinania pasów. :)
    Raz policjant chciał wlepić mandat, ale wyśmiałem go. :)

    Innym razem też było śmiesznie, bo policjant pokazał,
    że chce, abym opuścił szybę. Gdy opuściłem szybę,
    powiedział ni raczej cichuteńko, zważywszy warunki drogowe:

    -- Pas. :)

    Spojrzałem przed siebie i zauważyłem, że

    -- Może czasami ;) nie trafiam w odpowiedni pas, ale
    nie tym razem!!! Teraz jadę prosto i zdecydowanie
    jestem na tym pasie, z którego można jechac prosto, co
    widać wyraźnie przede mną na jezdni!!!!

    Mówiąc to (jakoś tak mówiłem -- literalnie inaczej)
    pokazałem strzałki na jezdni. :)

    Policjant jednak nie odpuścił -- ręka przesunął wzdłuż swego
    ciała w miejscu, gdzie powinien być pas i powiedział jakoś tak:

    -- Pas trzeba zapiąć. :)

    I dojechał... A ja... Zbity z pantałyku -- pas zapiąłem...
    I też odjechałem... Bo staliśmy na sąsiednich pasach przed sygnalizataorami...

    > przepisy na drodze - niech kazdy jedzie tak jak chce)

    Popieram!!!! Ja chcę pionowo w górę!!!!
    Jak dreamliner!

    > I moze jeszcze policje (kazdy sie broni tak jak umie)...

    Policji bym nie likwidował. :)

    > Co jeszcze? Może narkotyki zalegalizować w 100%?

    Popieram, ale pod warunkiem karania tych, którzy zmuszają innych do brania. :)
    Może nie w 100% -- w 100% dla dorosłych. Do warunku karania warto dorzucić
    karanie tych, którzy namawiają nieletnich lub choćby ułatwiają branie nieletnim.

    Efekt niestety będzie wiadomy -- jak z prohibicją w USA, której zniesienie
    drastycznie zmniejszyło PKB -- masa ludzi straciła pracę, upadły majątki...
    Gospodarka cierpiała latami... Zanim zabliźniły się rany...

    Podobnie by było w Polsce po oczyszczeniu środowisk prawniczych...
    Też by masy ludzi straciły swe dochody... ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_