  • 1. Data: 2004-08-11 11:05:12
    Temat: Amex w millennium
    Od: Tom <b...@t...pl>

    Witam wszystkich,

    postanowilem ostatnio, ze miloby bylo miec druga karte zapasowa do
    wyjazdow za granice (moja primary to Visa Credit w Multibanku).
    W zwiazku z tym, ze posiadam jako drugie konto ror w millennium, zlozylem
    wniosek o owa karte.

    Wnioskowalem o 2000 limitu, moje dochody to 2700 NETTO miesiecznie, umowa
    (etat) na czas nieokreslony w dosyc duzej firmie (2500 pracownikow),
    pracuje jako specjalista, koncze studia i mam 23 lata.
    Pani w oddziale zapewnila mnie, ze to formalnosc, spelniam wszelkie
    wymogi.

    Odpowiedz z centrali - odmowa wydania karty. Przyczyna: klient z grupy
    wysokiego ryzyka. Oddzial sie odwolal od decyzji (bardzo mile panie w
    mojej placowce millennium), ale centrala byla nieugieta.
    Nie mam zadnych kredytow w zadnym banku, raz bralem raty w lukasie dla
    kolegi (2k na komputer), splacone bez problemu. W multi karte mam pod
    lokate (jako student nie mam uregulowanego woja, ale milennium tego nie
    wymaga).
    Pani powiedziala, ze prawdopodobnie jestem "za mody" - stad to ryzyko...

    Moje pytanie jest nastepujace: czy naprawde moj wiek jest tu przeszkoda?
    System multibanku zaliczyl mnie do klientow "rozwojowych" :)

    Pozdrawiam,
    Tom

  • 2. Data: 2004-08-11 14:50:30
    Temat: Re: Amex w millennium
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Moze historia Twojego rachunku byla dla nich "podejrzana" (duzo debetow),
    nieregularne wplywy na konto itp. Czy wynagrodzenie masz przelewane na
    konto w Millennium? Jesli nie, to nie masz szansy dostac.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 3. Data: 2004-08-11 15:39:54
    Od: Tom <b...@t...pl>

    On Wed, 11 Aug 2004, Radoslaw Dabrowski wrote:

    > Moze historia Twojego rachunku byla dla nich "podejrzana" (duzo debetow),
    > nieregularne wplywy na konto itp. Czy wynagrodzenie masz przelewane na konto
    > w Millennium? Jesli nie, to nie masz szansy dostac.

    No tak, rachunek w millennium mam tylko dlatego, ze mam blisko do ich
    bankomatow. Nie otrzymuje na to konto pensji, przelewam tam tylko 500 zl
    na poczatku miesiaca zeby wyplacac potem z bankomatow, nie mialem tam
    nigdy zadnego debetu.
    Moj podstawowy rachunek jest w multibanku i bardzo mi pasuje, nie mam
    ochoty sie nigdzie przenosic. Millenet to moj rachunek pomocniczy :)

    Nie wiem po co w takim razie zaswiadczenie z pracy o wysokosci dochodow i
    podpisywanie oswiadczenia ze nie mam zadnych innych obciazen... smieszny
    bank.

    Tom.

  • 4. Data: 2004-08-11 16:34:57
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Uzytkownik "Tom" <b...@t...pl> napisal w wiadomosci
    tyn.pl...
> [...]
    >
    > Wnioskowalem o 2000 limitu, moje dochody to 2700 NETTO miesiecznie, umowa
    > (etat) na czas nieokreslony w dosyc duzej firmie (2500 pracownikow),

    Dobrze idzie, dobrze...

    > koncze studia i mam 23 lata.

    oooo, baaaardzo niedobrze, bardzo...;-)
    1. Student - wiadomo, nic tylko p..., p..., p... ;-))
    2. 23 lata - j.w.
    3. zapewne nieuregulowany stosunek do sluzby wojskowej

    To bym obstawial

    > Odpowiedz z centrali - odmowa wydania karty. Przyczyna: klient z grupy
    > wysokiego ryzyka.

    No wlasnie...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-08-11 20:34:09
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Moze historia Twojego rachunku byla dla nich "podejrzana" (duzo debetow),
    > nieregularne wplywy na konto itp. Czy wynagrodzenie masz przelewane na
    > konto w Millennium? Jesli nie, to nie masz szansy dostac.

    To chyba sporo się u nich pozmieniało... :-(
    We wrześniu 2002 r. dali mi bez problemu AmExa (wniosek przy założeniu konta,
    karta do odbioru tydzień później) i wystarczyło do tego tylko zaświadczenie
    stałym zatrudnieniu i dochodach (nieco - jakieś 50 czy 100 PLN - powyżej
    ówczesnej średniej krajowej)...

    m23m

  • 6. Data: 2004-08-22 11:11:07
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Moze historia Twojego rachunku byla dla nich "podejrzana" (duzo debetow),
    > nieregularne wplywy na konto itp. Czy wynagrodzenie masz przelewane na
    > konto w Millennium? Jesli nie, to nie masz szansy dostac.

    Czy ja wiem... Moje wynagrodzenie _nigdy_ nie wplywalo do Millennium, a
    AmEx'a z 6000 PLN limitu mi dali :o

    MAd Hat
    ter