  • 41. Data: 2009-02-08 14:59:15
    Temat: Re: Alior - wazelina ;)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message
    news:pan.2009.02.08.14.50.48@rudak.org...

    > A co w tym dziwnego? Tak działa też BZWBK.

    A od kiedy? Juz ze 2 lata nie korzystalem z kart BZWBK, ale kiedys za kazdym
    razem wolaly o autoryzacje. Nawet ich elektroniczne portmonetki nie dzialac
    bez online, a taka testowalem w ubiegle wakacje...

    MK

  • 42. Data: 2009-02-08 15:05:44
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > Nie, to taka iluzja, może nie pamiętasz, ale kiedyś byłeś bardzo dumny z
    > siebie, bo w Multi są takie pokoiki dla superklientów.

    Nie przypominam sobie abym był z tego dumny. Jest to natomiast wygodne,
    a co ważniejsze szybsze.

    --
    Mithos

  • 43. Data: 2009-02-08 17:00:36
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > A co w tym dziwnego? Tak działa też BZWBK.

    Korzystałem dość intensywnie z chipowej kredytówki w BZ WBK i nigdy nie
    udało mi się jej autoryzować offline.
    Podobno (!) pin nie jest zapisany na karcie, zatem autoryzacja pinem offline
    mnie nieco zaskoczyła. Zdarzyło mi się tak parę razy, ale ZAWSZE płacąc
    kartami autoryzowanymi podpisem.

    > E tam, nic z tych rzeczy. Tj. może i mówili, ale od mówienia do robienia
    > droga daleka.

    Rozumiem, że bank, który mówi jedno, a robi drugie to też pozytywne
    zaskoczenie? Dla mnie jest to co najmniej dziwne. Nie mówiąc o tym, że
    stawianie sobie pytania czy karta nadal działa, czy może już nie jest
    zupełnie niepoważne i mało wygodne.

    > To mnie raczej też nie dziwi, w wielu bankach wyciąg na papierze jest za
    > pieniądze.

    Owszem. Jednakże w kilku tak nie jest (np. Eurobank, Citi, które umożliwiają
    podgląd i internetowy i otrzymanie pocztą zestawienia). Alior miał przecież
    łączyć to co najlepsze, a jest dokładnie odwrotnie.

  • 44. Data: 2009-02-08 20:48:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 08 Feb 2009 15:59:15 +0100, MK napisał(a):

    > A od kiedy? Juz ze 2 lata nie korzystalem z kart BZWBK, ale kiedys za
    > kazdym razem wolaly o autoryzacje.

    Nie wiem od kiedy, ale odkąd kapuję o co chodzi to widzę, że moja BZWBK/
    Money.pl idzie w offline nie mniej chętnie jak Aliorowa.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 45. Data: 2009-02-08 21:05:43
    Od: "marantz65" <m...@g...com>

    Rzeczywiście - wazelina spływa po monitorze ;-)

  • 46. Data: 2009-02-08 21:55:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Nie wiem od kiedy, ale odkąd kapuję o co chodzi to widzę, że moja BZWBK/
    > Money.pl idzie w offline nie mniej chętnie jak Aliorowa.

    A jak czesto idzie Aliora? Jesli faktycznie tak jest to chyba ja
    wyprobuje...

    MK

  • 47. Data: 2009-02-08 23:16:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 8 Feb 2009 22:55:14 +0100
    "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message

    > A jak czesto idzie Aliora? Jesli faktycznie tak jest to chyba ja
    > wyprobuje...

    Ja też mam wrażenie, że kara Aliora zaraz po wklepaniu PINu drukuje
    slipa. Teraz na week miałem sytuację, która zwróciła moją uwagę - Tesco
    i terminal Pekao SA - czekałem chyba z dobre 30sek albo lepiej zamin po
    PINie się slip druknął. Nie wiem czy to wina terminala czy może czegoś
    w Tesco. Ogólnie, to jak mówi Olgierd, karta śmiga bardzo szybko.

    Xenocide

  • 48. Data: 2009-02-09 07:43:44
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 08 Feb 2009 22:55:14 +0100, MK napisał(a):

    > A jak czesto idzie Aliora? Jesli faktycznie tak jest to chyba ja
    > wyprobuje...

    Przy transakcjach w okolicy 20-30 złotych bardzo często. Na oko 2/3.

  • 49. Data: 2009-02-09 08:13:07
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Przy transakcjach w okolicy 20-30 złotych bardzo często. Na oko 2/3.

    Rozumiem Olgierd, że sugerujesz, iż PIN w tych kartach jest umieszczany na
    karcie. Bo inaczej jak go porównać z właściwym bez połączenia? Wszak na
    slipie masz "pin zgodny".

    BTW: darmowe przelewy z karty kredytowej Aliora już masz, czy nadal
    wdrażają?

  • 50. Data: 2009-02-09 09:04:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 09 Feb 2009 09:13:07 +0100, Szymon napisał(a):

    > Rozumiem Olgierd, że sugerujesz, iż PIN w tych kartach jest umieszczany
    > na karcie. Bo inaczej jak go porównać z właściwym bez połączenia? Wszak
    > na slipie masz "pin zgodny".

    No to zapewne jest. Zresztą o tyle, o ile rozumiem jest to zgodne z EMV.

    > BTW: darmowe przelewy z karty kredytowej Aliora już masz, czy nadal
    > wdrażają?

    Są chyba od 2-3 tygodni, pisałem na grupie.