  • 1. Data: 2009-02-06 22:55:45
    Temat: problem z konsolidacjąkredytów - doradźciecoś
    Od: "Sebastian" <k...@o...pl>

    jeśli ktoś ma kredyt gotówkowy w banku X i kredyt w banku Y i kartę kredytową w
    banku Z z łatwością znajdzie bank W który skonsoliduje te kredyty i da mu
    kredyt na spłatę tamtych kredytów a może jeszcze dołoży extra gotówkę. efektem
    będzie jednak kolejny kredyt gotówkowy.

    ale ja nie chcę gotówki. Chcę kartę kredytową. Mam już obniżoną zdolność
    kredytową bo tamte kredyty (pięknie terminoowo spłacane) są w BIK-u i banki
    odmawiają mi karty kredytowej. A ja chcę zamienić te kredyty ja jedną kartę z
    dużym limitem.

    Który bank mi doradzicie?

  • 2. Data: 2009-02-06 22:58:32
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sebastian" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > banki
    > odmawiają mi karty kredytowej. A ja chcę zamienić te kredyty ja jedną

    Nie znajdziesz takiej oferty obecnie. Poczekaj minimum 3 miesiące.

    marekz

  • 3. Data: 2009-02-06 23:03:22
    Od: k...@o...pl

    > Nie znajdziesz takiej oferty obecnie. Poczekaj minimum 3 miesiące.

    a w maju 2009 szlag trafi BIK czy banki zmienią ofertę?

  • 4. Data: 2009-02-06 23:25:12
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a w maju 2009 szlag trafi BIK czy banki zmienią ofertę?

    Banki osiągną beznadziejne wyniki w I kwarrale i uznają, że jednak pora
    trochę rozkręcić akcję kredytową i że z państwowych obligacji nie wyżyją.
    Dodatkowo o ile dalej będą spadać stopy referencyjne, banki nie będą w
    stanie utrzymać tak wysokich marż jak obecnie (górna granica oprocentowania
    konsumenckiego).

    marekz