    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Date: Sat, 24 Jan 2009 16:59:26 +0100

    On Sat, 24 Jan 2009 06:18:43 -0800 (PST)
    szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Limit dzienny transakcji - 5000 PLN. To samo na karcie żony.
    > Wypłacałem po 5000 z obu kart. Z jednej poszły, ok. 17.00, z drugiej
    > nie, ok. 22.00. Na kontach było po pięć tysięcy dostępne. Celem
    > umożliwienia wieczornej wypłaty lokata O/N była wyłączona.

    To jeszcze tak. Wczoraj był piątek a to znaczy, że prawdopodobnie
    było łatanie bugów w Aliorze, jak to ostatnimi czasami często bywa. Idąc
    tym tropem zadzwoniłem na partyline Aliora i sprawa się wyjaśniła.

    Była modernizacja systemu i zaczęła się od godziny 22.00. Właśnie
    wczoraj zabezpieczno się i system pamiętał saldo rachunku z dnia
    poprzedniego, aby nie uciekły ewentualne wpłaty. IMO może coś poprawiali
    co wymagało takiego właśnie triku, albo to już stała praktyka. Kraty
    działały poprawnie tylko był taki właśnie mały szkopół.

    Czyli być może mogłeś się jedynie ratować podniesieniem limitu u żony,
    albo wypłatą cząstkową przykładowo 2k od Ciebie 3k od żony
    (oczywiście po uprzedniej zmianie limitu). Szkoda, że nikt Ciebie
    wczoraj o tym nie powiadomił, ale mnie to wcale a wcale nie dziwi, bo
    prawa Murphego są nieugięte od lat!!! ;)

    Reasumując. Alior informuje o modernizacjach na stronie logowania,
    tylko, że robią to notorycznie ja osobiście też przestałem na to
    zwracać uwagę. Na razie wyjście jest takie - zakodować, że w piątek w
    Alior działa do 20 i będzie gitara ;)

    Xenocide