  • 11. Data: 2008-12-18 06:34:46
    Temat: Re: Alior i haczyki
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Niepoprawny pisze:

    > Darmowe bankomaty ale limit wyplat.

    jaki jest limit ? Kwotowy czy ilosc razy miesiecznie ?
    --
    pozdr,
    Dan the Man

  • 12. Data: 2008-12-18 06:41:03
    Od: BK <b...@g...com>

    On 18 Gru, 07:34, Dannyboy <d...@p...pl> wrote:

    > jaki jest limit ? Kwotowy czy ilosc razy miesiecznie ?
    > --
    > pozdr,
    > Dan the Man

    W TOiP nie ma zadnego limitu.

  • 13. Data: 2008-12-18 09:50:28
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 18 gru 2008 o 07:16 GMT, BK napisał(a):

    > Nie no Panowie troche powagi z tymi haslami.

    Czy wiesz co oznacza "PB,NMSP"?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ They have been at a great feast of ]
    [ Ekg: #3781111 ][ languages, and stolen the scraps. ]

  • 14. Data: 2008-12-18 10:16:24
    Od: BK <b...@g...com>

    On 18 Gru, 10:50, Brzezi <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > [ LinuxUser: #249916          ][           -- William Shakespeare, "Love's    ]
    >                                [           Labour's Lost"                     ]

    Wiem ;-) Wlasciwie powinienem odniesc sie tylko do pierwszej
    wypowiedzi ale jakos tak polecialo hurtowo ;-)

    BK

  • 15. Data: 2008-12-18 12:20:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 17 Dec 2008 23:53:06 +0100
    perszing <m...@w...pl.pl> wrote:

    > Wlasnie byloby dobrze gdyby ktos bieglejszy zrobil podsumowanie, bo
    > zaoszczedzi kupe czasu innym ludziom. Rownie dobrze moze zrobic to osoba
    > ktora pracuje dla konkurencji.

    Spróbuję podsumować: Nie masz pojęcia jak działa hasło maskowane i jeszcze masz
    pretensje do banku.

    --
    xbartx <b...@h...net>

  • 16. Data: 2008-12-19 20:57:44
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Dannyboy pisze:

    > jaki jest limit ? Kwotowy czy ilosc razy miesiecznie ?

    15000 PLN dziennie

  • 17. Data: 2008-12-19 22:13:37
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Wojciech Nawara pisze: