  • Data: 2013-02-01 02:15:20
    Temat: Re: Alior Sync a PGNiG
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak samo place za UPC, dzwoni sie do nich i podaje numer karty wraz z
    > CVC. Obciazenie wyglada podobnie tylko ma inny MCC i zwrot jest.

    oby, ta opcja daje jeszcze 10zl rabatu (od Link4 -za placenia karta, nie wiem
    niby za co jak to tanie nie jest dla nich ale daja 10zl). Wiec jak bedzie zwrot
    to zyc nie umierac, tu 10zl od link4 a tam 5% od synka.

    Fajny ten synk ;) W sumie sumy zwracane smieszne, dziennie wiecej zarabiam z
    kilka razy ale zawsze...

    Przy okazji dla moich warunkow link4 jest nie do pobicia. Szkody z AC jeszcze
    nie zglaszalem to nie wiem czy tak ich bede chwalil :))