  • 31. Data: 2011-01-09 15:37:43
    Temat: Re: Alior RIP
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 09 Jan 2011 12:20:35 +0100, Simple Man napisał(a):

    > Ja wybieram taką ofertę, która jest dla mnie korzystna w danym momencie
    > i w przypadku ROR aktualnie jest to BGŻ :)

    Ale zauważ, że nie wybierasz oferty tylko korzystasz z promocji, które są
    czasowe i jakoś ciężko traktować to jako oferta banku.

    Xenocide

  • 32. Data: 2011-01-09 16:39:28
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Sun, 09 Jan 2011 13:59:07 +0100, Michał K. wrote:

    > zapewniając bardzo dobre usługi. A np. takie detale, że karty Aliora
    > jako jedne z pierwszych miały PIN offline, działają bezproblemowo
    > wszędzie (a już troszkę świata zwiedziłem z kartami Aliora) , autoryzują
    > się również offline tam gdzie mogą, paypass działa offline- szczegóły
    > niby nieistotne, ale jak umilają życie :)

    Co to znaczy "autoryzują się offline"?
    Znaczy nie komunikują się z bankiem podczas zakupów?
    To jak to się ma do limitu na koncie?

    To znaczy że w serwisie Internetowym nie wiadomo ile tak naprawdę ma się
    na koncie, bo może się zrobiło transakcję której nie widać jeszcze na
    koncie? Trochę niebezpieczne a już na pewno bardzo nie podobałoby mi się
    że to co widzę w systemie www może nie odzwierciedlać rzeczywistego stanu
    konta.

    I mówisz o której karcie dokładnie?
    Debetowej czy jakiejś kredytowej? Której dokładnie?
    Mam nadzieję że płaska MasterCard debetowa bez Paypassa nie robi takich
    cudów, i zawsze komunikuje się z bankiem podczas transakcji.

  • 33. Data: 2011-01-09 17:17:25
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-01-09 16:17, xbartx pisze:
    > Weź sobie na kartce kilka przykładowych banków i wypunktuj kilka
    > najważniejszych rzeczy i porównaj. Wtedy będziesz mógł coś powiedzieć, bo
    > na razie to sobie tylko piszesz i nic z tego nie wynika.

    Pokusiłem się o zrobienie dokładnych wyliczeń i dlatego ROR w Alior
    zamknąłem, ponieważ dla mnie są dużo lepsze oferty w innych bankach. To
    jest mój punkt widzenia i rozumiem, że dla was może to wyglądać inaczej.

    Co nie zmienia obiektywnego faktu, że oferta Aliora jest coraz gorsza o
    czym pisałem już wcześniej.

  • 34. Data: 2011-01-09 17:47:07
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Simple Man" <c...@l...de> wrote in message

> [...]
    > jest mój punkt widzenia i rozumiem, że dla was może to wyglądać inaczej.
    >
    > Co nie zmienia obiektywnego faktu, że oferta Aliora jest coraz gorsza o

    ------------------
    Rachunek biezacy PLN to tylko niewielka czesc oferty Aliora, takze
    proponowalbym nie generalizowac.
    Ja zaryzykowalbym stwierdzenie, ze oferta kont i lokat w PLN nie jest juz
    tak korzystna jak na poczatku i plasuje sie w 'gornych' stanach 'srednich'-
    przez co rozumiem tansza oferte niz platne konta w wielu bankach
    placowkowych(Pekao, PKOBP, BZWBK i inne), ale tez nizsze oprocentowanie
    kont oszczednosciowych i lokat niz ma czesc rynku (Getin-online, Meritum, EB
    i moze jeszcze cos sie znajdzie).

  • 35. Data: 2011-01-09 17:51:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 09 Jan 2011 18:17:25 +0100, Simple Man napisał(a):

    > Co nie zmienia obiektywnego faktu, że oferta Aliora jest coraz gorsza o
    > czym pisałem już wcześniej.

    Ale co konkretnie się pogorszyło? Opłata za konto? Chyba nie myślisz, że
    od BGŻ będziesz wiecznie dostawać 50 pln. Alior po okresie promocji
    wprowadził opłaty aby zacząć zarabiać ot i wszystko. Ich ofertę kk
    pomijam, bo źle to od początku zrobili i się później rakiem zaczęli
    wycofywać, no ale są na tyle honorowi, że kk z 1% cashback i bezpłatnymi
    przelewami jako transakcje bezgotówkowe dalej utrzymują.
    W mBanku zapłacisz 5 pln jak będziesz chciał mieć wypłaty z wszystkich
    bankomatów (fakt, że kilka osób na grupie napisało, że dostało ciekawsze
    oferty niż te 5 pln). Praktycznie, jeżeli chcesz mieć to co w Aliorze, to
    pozostaje Ci GO/OF. Oferty DBnet/Nordea/Citi/Rafji etc są obarczone
    jakimiś warunkami, zresztą tak jak i BGŻ. GO/OF ma tragiczne www IMO
    jedno z gorszych na polskim rynku. No przykłady można i mnożyć tylko tak
    jak wspomniałem - po co? Tak jak kiedyś Alior tak teraz BGŻ, Rajfi, BZWBK
    itd kuszą klientów bonusami, ale są to jednorazowe akcje marketingowe i
    nazywanie tego ofertą (w sensie ciągłym dla banku) jest bez sensu.

    Xenocide

  • 36. Data: 2011-01-09 18:14:14
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-01-09 18:51, xbartx pisze:
    > Ale co konkretnie się pogorszyło?

    Przecież pisałem :
    - zmniejszenie % lokaty nocnej,
    - zmniejszenie cashback dla KK (jak zamienisz jedną kartę na inną to też
    tracisz początkowe warunki),
    - wprowadzenie opłat oraz nieciekawych udogodnień (konieczność
    utrzymywania statusu "główny bank", konieczność robienia określonej
    ilości transakcji kartą kredytową), a jednocześnie oferowane dodatki są
    nieskuteczne (w moim przypadku bank stwierdził, że jak mi wywaliło
    instalację elektryczną z błyskiem i eksplozją żarówek to nie jest to
    nagły przypadek, bo za taki uznają jedynie uderzenie pioruna),
    - upowszechnienie się bezpłatnych bankomatów w ofertach innych banków -
    teraz to żadna łaska/przywilej/super funkcjonalność tylko standard.

  • 37. Data: 2011-01-09 18:48:45
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-09 19:14, Simple Man pisze:
    > - upowszechnienie się bezpłatnych bankomatów w ofertach innych banków -
    > teraz to żadna łaska/przywilej/super funkcjonalność tylko standard.

    Mają swoje wieeeeeeeeelkie oddzialy, a w żadnym nie ma wpłatomatu.
    Aby wpłacić pieniędze na konto to trzeba jechać gdzieś supermarketu
    np.do Złotych Tarasów.
    Bank czynny bodajże do godziny 18-stej.

    --
    animka

  • 38. Data: 2011-01-09 19:18:42
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 09 Jan 2011 19:48:45 +0100, animka napisał(a):

    > Mają swoje wieeeeeeeeelkie oddzialy, a w żadnym nie ma wpłatomatu.
    > Aby wpłacić pieniędze na konto to trzeba jechać gdzieś supermarketu
    > np.do Złotych Tarasów.

    Kas w tych oddziałach nie ma?

    --
    Kojer

  • 39. Data: 2011-01-09 19:33:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-09 20:18, Robert Kois pisze:

    > Kas w tych oddziałach nie ma?

    Są, ale czynne do 18-stej bodajże.

    --
    animka

  • 40. Data: 2011-01-09 20:48:23
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Krzysztof wrote:
    > Osobiscie juz dawno rozstalem sie z takimi czysto wirtualnymi jak
    > mBank, VW, bo stosunek jakosci do ceny nie wypada dla nich dobrze.

    A to dobre ! Cena dla rachunku osobistego (standard) w VW jest 0.
    To stosunek jakości do ceny jaki mamy ?

    witrak()