  • Data: 2003-07-16 12:48:53
    Temat: Re: Alcatel WAP - Multibank
    Od: "alek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja zaszedłem krok dalej: dowiedziałem się, że JESZCZE mój telefon nie
    > jest obsługiwany, ale powinienem zadzwonić za miesiąc i sprawdzić, czy
    > może będzie do niego opis konfiguracji ;-)

    > Wysłałem długiego maila na k...@m...pl. Na razie zero odzewu.
    > Może za długi ten mail był? ;)

    Ja zrobię to samo. Napiszę krótkiego maila na k...@m...pl
    Też piszcie ! Może doda im to motywacji.
    Z jednej strony dziwne że w innych bankach (Inteligo, mBank) działa chyba na
    wszystkich a w Multibanku na niewielu.
    Z drugiej strony podobno ten kanał jest bardzo mało używany więc nie bardzo
    im zależy.
    Z trzeciej strony nie bedzie częściej używany jeżeli nie dostosują do innych
    telefonów :)

    pzdr