  • 1. Data: 2009-07-06 17:08:06
    Temat: ALIOR po FORTIS - bede zadowolony?
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    czy kontem aliora można zastąpić e-pakiet fortisa?

    czy alior zastąpi fortisa sprzed fuzji i sprzed podwyżek (za przelewy i
    bankomaty)?

    nie miałem styczności z aliorem, a gdy patrzę na ich reklamy, to z lekka
    mnie odrzuca ten głupkowaty, drwiąco-ironizujący uśmieszek i kłamliwie
    zmrużone oczka gówniarza w meloniku modnym przed pierwszą wojną światową i w
    garniturze a'la cyrkowy clown...

    kilka lat temu fortisowy e-pakiet wybrałem po wprowadzeniu opłaty 5pln/mc w
    volkswagen banku - a vw też kusił wypłatami powyżej 400pln za darmo..
    w fortisie spijałem śmietankę w postaci darmowych bankomatów i przelewów..
    teraz fortis każe sobie płacić za przelewy 90gr, i limituje bankomaty do
    własnych i euronetu, przy niezmienionej cenie 7+1pln/mc.
    dyspozycja zamknięcia przyjęta bez żadnej propozycji, zapytania dlaczego,
    bez próby zatrzymania klienta. N I C.

    alior oferuje mi to, co dawał dotąd fortis (0 za przelew, 0 za każdy
    bankomat), przy cenie ponad dwukrotnie niższej, za 3pln miesięcznie.

    czy ta zamiana zagra?
    czy są rzeczy, o których zapomniałem, czegoś wystrzegać się w aliorze, z
    czymś niedomagają?
    jesteście z konta w alior banku zadowoleni?

  • 2. Data: 2009-07-06 17:21:13
    Temat: Re: ALIOR po FORTIS - bede zadowolony?
    Od: Homzik <h...@g...com>

    ograniczenie takie, ze 10 przelewow w miesiacu jest za darmo, nastepne
    30gr za przeslanie hasla sms ; chyba ze ustawisz zaufane przelewy to
    za darmo, mozna tez potwierdzac kilka przelewow jednym haslem sms

    ja tam jestem zadowolony, do tego teraz masz promocje, ze przez rok
    konto bez tej oplaty 3 zl/mc

  • 3. Data: 2009-07-06 18:26:46
    Od: BK <b...@g...com>

    On 6 Lip, 19:21, Homzik <h...@g...com> wrote:
> [...]
    > za darmo, mozna tez potwierdzac kilka przelewow jednym haslem sms
    >
    > ja tam jestem zadowolony, do tego teraz masz promocje, ze przez rok

    No wlasnie nie 10 przelewow tylko 10 kodow. A jedym kodem mozna
    podpisac caly "koszyk" przelewow. Dodatkowo mozna miec przelewy
    zaufane ktorych nie trzeba podpisywac.

  • 4. Data: 2009-07-06 21:17:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Mon, 6 Jul 2009 11:26:46 -0700 (PDT)
    BK <b...@g...com> wrote:

    > Dodatkowo mozna miec przelewy zaufane ktorych nie trzeba podpisywac.

    Albo konto w innym banku gdzie przelewy są darmowe ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-07-07 07:43:49
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Końrad(o)"
> [...]
    > z czymś niedomagają?
    > jesteście z konta w alior banku zadowoleni?

    karta Maestro Aliora nie w kazdym bankomacie jest rozpoznawana
    wiec czasem nią nie wyplacisz

    e-pakiet najlepiej zastąpi rachunek Nordea Spektrum z tokenem
    (jak juz ten token spłacisz - 12 razy po 20 zł)
    a koszt wtedy masz tylko 1,50 zl/mies za kartę
    *** blad ***

  • 6. Data: 2009-07-07 11:19:35
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości

    > e-pakiet najlepiej zastąpi rachunek Nordea Spektrum z tokenem
    > (jak juz ten token spłacisz - 12 razy po 20 zł)

    Rany boskie, 240 zł za token? :)

  • 7. Data: 2009-07-07 12:30:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 07 Jul 2009 13:19:35 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości

    > Rany boskie, 240 zł za token? :)

    Karta zdrapka ma 80 kodów i starcza na długo przy przeciętnym używaniu,
    więc nie trzeba się w token pakować.

    Xenocide