  • Data: 2010-11-07 10:57:43
    Temat: Re: A gdyby tak nie posiadać kart?
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:086629cf-d4fb-45be-b8ba-0dd0a3352849@r31g2000pr
    g.googlegroups.com...
    On 7 Lis, 10:41, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
    > Wszystkie banki wprowadzają lub podwyższają opłaty za karty płatnicze.
    > A gdyby tak nie mieć żadnych kart oprócz kredytowej? Wypłacić gotówkę raz
    > miesiącu w kasie,

    Bez sensu. Dostep do kasy to ja chce miec w dowolnym czasie i miejscu.
    Mozna sie pozbyc debetowej i wyplacac kase kredytowka. Ja np. tak
    robie. Odsetki od standardowej wyplaty to kilkanascie groszy, ale
    jeszcze nigdy ich nie zaplacilem. podejrzewam, ze bank zaczyna je
    naliczac jak przekrocza 1 PLN, a to jeszcze mi sie nie zdarzylo :).

    Wydatki codzienne można płacić kredytową, a parę stówek mieć w gotówce pod
    ręką. To mniejszy kłopot, niż czas zużyty na szukanie bankomatu.
    Większe wydatki się planuje i nie trzeba mieć kasy w dowolnym miejscu. Tym
    bardziej, że większej kasy się nie trzyma na koncie oprocentowanym poniżej
    inflacji.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/