  • 21. Data: 2006-05-28 21:08:49
    Temat: Re: 5zł za wyciąg KK mBanku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "cienislaw" <c...@c...pvravfynj> wrote in message
    news:e5d21c$t36$1@news.dialog.net.pl...

    > jak rozumie, brak opcji 3 spowodowany jest odgornymi regulacjami w
    prawie -
    > wyciag otrzymac musze. dziwie sie zatem tez, ze te same prawo, nie narzuca
    > by wyciag dostarczony byl w sposob bezpieczny, np poleconym. czyzby
    > wprowadzenie oplaty oznaczalo wprowadzenie wysylki poleconym?

    List polecony jest tak samo bezpieczny jak zwykly. Jedyna jego zaleta jest
    to, ze mozna przesledzic droge jaka odbyl oraz upewnic sie czy dotarl do
    adresata (z pewnymi wyjatkami). Wyciagi na pewno nie beda nigdy dostarczane
    poleconymi, bo mogloby to tylko rozdraznic klientow zmuszonych do stania w
    kolejkach na poczcie.

    MK

  • 22. Data: 2006-05-29 06:52:23
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    MK wrote:
    > Moze nawet bedzie sie oplacalo uruchomic
    > wlasny serwer z darmowymi kontami i juz sie czegos dowiemy o
    > klientach mBanku ;).

    Wyciągi mailem wysyła także MultiBank i Inteligo ;-)

  • 23. Data: 2006-05-29 11:01:37
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 28 May 2006 21:18:52 +0200, "mm" <j...@c...barg.sv> wrote:

    >Analogicznie jak nowi klienci Multibanku - mają do wyboru: albo płacić
    >5/10zl za wyciąg papierowy, albo wyciągi PDF.

    tak przy okazji: starym klientom muszą dostarczyć TOiP w postaci
    pisemnej.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 24. Data: 2006-05-29 11:56:56
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    turczy napisał(a):
    > Z powodu wprowadzenia tego usprawnienia w TOiP od 1 września przymierzam
    > sie do zmiany (wymiany) KK VC mbanku.

    Temat prawdopodobnie będzie dotyczył tylko nowych posiadaczy kart
    kredytowych.

    --
    Dawid

  • 25. Data: 2006-05-29 15:49:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "mm" <j...@c...barg.sv> wrote in message

    > Wyciągi mailem wysyła także MultiBank i Inteligo ;-)

    Ale chyba zaden z nich nie mowi "Drogi Kliencie, nie chcesz zeby Twoje dane
    byly ujawniane osobom trzecim to plac na 5 PLN/m-c". A w tym przypadku mozna
    tak wlasnie interpretowac dzialania banku.

    MK

  • 26. Data: 2006-05-29 16:00:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> wrote in message

    > tak przy okazji: starym klientom muszą dostarczyć TOiP w postaci
    > pisemnej.

    To by bylo logiczne, bo wprowadzenie nowej oplaty jest zmiana warunkow
    umowy. W obecnej TOiP brak takiej oplaty
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-vgold.html
    .

    BTW Dzis dotarla do mnie umowa KK... Przytocze jeden z zapisow

    §13 ust 4
    Posiadacz rachunku wraz z niniejsza Umowa, otrzymuje wzor oswiadczenia o
    odstapianiu od Umowy. [...]

    Hehe... w przesylce oczywiscie wymienionego oswiadczenia nie bylo. Drogi
    mBanku popraw sie, niektorzy czytaja to co podpisuja ;).

    MK

  • 27. Data: 2006-05-29 16:09:15
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Hehe... w przesylce oczywiscie wymienionego oswiadczenia nie bylo. Drogi
    > mBanku popraw sie, niektorzy czytaja to co podpisuja ;).

    ja też się zdziwiłem ale w gąszczu karteczek umów o KK takie
    "oświadczenie o odstąpieniu od umowy o korzystanie z karty kredytowej mBanku
    ......"
    znalazłem
    Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://banki.kredytbankowy.com

  • 28. Data: 2006-05-29 20:00:17
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    MK wrote:
    > Ale chyba zaden z nich nie mowi "Drogi Kliencie, nie chcesz zeby
    > Twoje dane byly ujawniane osobom trzecim to plac na 5 PLN/m-c". A w
    > tym przypadku mozna tak wlasnie interpretowac dzialania banku.

    Może niedługo w TOiP banków pojawi się pozycja: "Za zachowanie tajemnicy
    bankowej ....zł/mc" ;-))))

  • 29. Data: 2006-05-29 21:40:48
    Temat: Re: 5zl za wyciag KK mBanku
    Od: "d_v_d" <d...@v...pl>

    przeciez nabijam sie z osoby, która twierdzi, ze wyciagi
    elektroniczne sa neizabezpieczone, tak jakby papierowe wyciagi byly
    w jakikolwiek sposób zabezpieczone :)

  • 30. Data: 2006-05-31 08:52:25
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Uzytkownik "d_v_d" <d...@v...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    przeciez nabijam sie z osoby, która twierdzi, ze wyciagi
    elektroniczne sa neizabezpieczone, tak jakby papierowe wyciagi byly
    w jakikolwiek sposób zabezpieczone :)

    Nabijanie sie z kogokolwiek jest nie na miejscu. Dyskutuj uzywajac
    argumentów.

    JS