  • Data: 2006-06-07 19:51:12
    Temat: Re: 5 zł za wyciąg KK w mBanku
    Od: "l.b." <p...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A za kartę rocznie ile płacisz, hę?

    Zero! Mam kilka KK i zadna nie pobiera oplat poza oczywiscie odsetkami od
    kredytu na nich zaciagnietymi w wysokosci 15% rocznie. Zadko tyle place bo
    jesli konczy sie okres "ochronny", przewaznie po 6 miesiacach to biore
    nastepna KK gdzie przelew zadluzenia z poprzednich jest 0% przez 12
    miesiecy! Jedynie co sie placi w takim przypadku to 2% sumy przekazanej z
    innych krat. Tak wiec defakto place ok 2% rocznie za kredyt - podkreslam raz
    jeszcze, ze za kredyt a nie za mozliwosc zaciagniecia kredytu!