  • 21. Data: 2005-09-14 10:50:37
    Temat: Re: 4% na USD w BRE Banku SZOK!!!!
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    news:dg8t7d$56g$1@inews.gazeta.pl...

    > Gdzieś to wyczytał? Bo na pewno nie w moim poście.

    A kto to napisał?

    Polecieć oczywiście $ chwilowo może ale wtedy wystarczy po prostu to
    przeczekać. Polska nie jest jak na razie drugą Japonią

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 22. Data: 2005-09-14 10:53:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    gg wrote:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A kto to napisał?

    Ja to napisałam i nadal nie ma tu cienia opinii, że złoty jest jak to się
    profesjonalnie :-) wyraziłeś "mocniejszą/lepszą" walutą niż USD. Rozróżniasz
    prognozowanie zachowania pary USD/PLN od opisu ryzyka zakładania lokaty w
    USD (nawet na 4%) ?

    > Polecieć oczywiście $ chwilowo może ale wtedy wystarczy po prostu to
    > przeczekać. Polska nie jest jak na razie drugą Japonią

    O kurka - następny który twierdzi, że jak tylko poczeka, to na pewno zarobi
    :-) Wiesz - czasem nie wystarczy tylko czekać. I dla jasności, bo zdaje się
    że nie jarzysz - nie chodzi mi o aktualną sytuację na rynku USD/PLN.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 23. Data: 2005-09-14 11:15:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    gg wrote:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

    > To Ty nie jarzysz, bo ja pisze właśnie tylko o USD/PLN i aktualnej
    > wycenie złotego.

    Ale ja nie piszę, a Ty odnosisz się do tego co napisałam. Teraz jaśniej?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 24. Data: 2005-09-14 11:15:37
    Od: "gg" <d...@d...d.>

  • 25. Data: 2005-09-14 11:38:58
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Mithos napisał(a):

    > Swietnie... Ile tu jest osob co korzysta z Private Banking ?

    Czytałeś całe?

    "Dla wszystkich nowych Klientów, którzy zdecydują się na skorzystanie z
    tej promocyjnej formy oszczędzania BRE Bank oferuje bezpłatne
    prowadzenie rachunku w ramach usług Private Banking przez czas trwania
    lokaty."

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 26. Data: 2005-09-14 11:59:04
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-14 12:50- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy gg,
    gdy pisał(a):

    > Polecieć oczywiście $ chwilowo może ale wtedy wystarczy po prostu to
    > przeczekać. Polska nie jest jak na razie drugą Japonią

    Wiesz, ja to juz tak ze cztery lata przeczekuję, a nie każdy ma tyle
    cierpliwości (i nie każdy sobie może na to pozwolić).

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 27. Data: 2005-09-14 12:19:08
    Od: f...@y...com

    Dla porownania: ING Direct placi 4.20% na rocznej lokacie. I jeszcze podkresla,
    ze nie ma zadnego minimum inwestycji...

    http://home.ingdirect.com/products/products.html

    Do kogo skierowana jest oferta BRE? - zarabiajacy w USD maja lepsze mozliwosci
    ulokowania oszczednosci, a zarabiajacy w PLN raczej tez nie pobiegna masowo
    wymieniac zlotowek na 100,000 dolarow...

  • 28. Data: 2005-09-14 12:19:54
    Od: f...@y...com

  • 29. Data: 2005-09-14 14:35:22
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    > Ale ja nie piszę, a Ty odnosisz się do tego co napisałam. Teraz jaśniej?

    To po cholerę piszesz od rzeczy? Pisz na temat to nie będzie
    nieporozumień.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 30. Data: 2005-09-14 14:38:52
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    gg wrote:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To po cholerę piszesz od rzeczy? Pisz na temat to nie będzie
    > nieporozumień.

    Noż k$%^&* ! Zwracam uwagę na RYZYKO operacji walutowych, a Ty dopisujesz
    się do wątku ze swoimi naiwnymi analizami rynku USD/PLN i jeszcze
    twierdzisz, że piszę od rzeczy. Przeginasz, albo po prostu nie umiesz
    czytac.

    przyszłość/ Woody Allen