  • 11. Data: 2003-04-27 20:38:18
    Temat: Re: 3000 $ jak ulokować ?
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

> [...]
    > zachodzacym w amerykanskiej gospodarce, zeby dojsc do wniosku,
    > ze w najblizszym czasie nie bedzie lepiej. Zreszta opublikowane w
    > piatek wstepne dane na temat dynamiki PKB w USA juz na to
    > wskazuja (+1.6% wobec oczekiwanych +2.3%).

    > To juz bardziej realne, zwlaszcza gdy sytuacja gospodarcza
    > i polityczna bedzie sie u nas pogarszac. Ale jest jedno, powazne
    > niebezpieczenstwo. Mianowicie, dalsze wzmacnianie sie euro
    > wobec dolara. Kurs euro jest na prostej drodze do 1,20-1,25.
    > A to by oznaczalo, ze za rok dolar bedzie kosztowal raczej
    ------------
    trudno mi polemizować na te tematy, ale:
    - wojna w Iraku a co za tym idzie inwestycje w sektorze zbrojeniowym,
    odbudowa Iraku, spadek cen ropy (IMHO), zaprzestanie emisji "japonek" USD
    przez Irak :) powinny miec bardzo pozytywny wpływ na wzrost PKB, oczywiście
    nic "raz dwa" - trzeba będzie poczekać.
    Apropo wzrostu USD wobec Euro to ciekaw jestem, czy tendencja o której
    piszesz się utrzyma. Europa jest przecież dość podzielona politycznie na
    wskutek "wojny". Sytuacja Makroekon. Włoch, Niemiec też nie wygląda
    najlepiej. (ale tu nie jestem zbyt mocny, dlatego nie posunę się z
    wnioskami/prognozami zbyt daleko :)
    Jak to będzie z wzrostem gosp. za oceanem i kursem $ zobaczymy. Oczywiście
    każdy z nas może mieć odmienne zdanie i oczekiwania.
    Osobiście liczę na wzrost $ wobec PLN.
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2003-04-27 22:55:40
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Paweł P. <p...@w...pl> napisał w

    > zaprzestanie emisji "japonek"
    > USD przez Irak :) powinny miec bardzo pozytywny wpływ na wzrost PKB

    Co rozumiesz przez "japonki"?

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 13. Data: 2003-04-28 07:23:58
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Pewnie odmiane falszywych dolarow.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 14. Data: 2003-04-28 18:08:46
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Pewnie odmiane falszywych dolarow.
    dokładnie, ale raczej nie fałszywych:) bo przecież produkowanych na
    oryginalnych matrycach, oryginalnym papierze, identycznymi farbami etc.
    Może bardziej by pasowało określenie "emitowanych przez inny bank narodowy"
    :) (pół serio ;)