  • 1. Data: 2007-11-10 00:04:21
    Temat: 30 listopada - koniec BPH
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Zainteresowani sprawą mają do 30-go listopada czas na przeniesienie rachunku
    do BPH. Po tym terminie wylądują u nierobotnych italianców.

    /*-+

  • 2. Data: 2007-11-11 00:25:52
    Temat: Re: 30 listopada - koniec BPH
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 10 Nov 2007 01:04:21 +0100, *piotr'ek* napisał(a):
    > Zainteresowani sprawą mają do 30-go listopada czas na przeniesienie rachunku
    > do BPH. Po tym terminie wylądują u nierobotnych italianców.

    A wiadomo jak wygląda sprawa systemu bankowości internetowej? Zostanie
    sezam, czy zastąpią systemem pekao? A jeśli zastąpią - to czy sezam zostanie
    w "małym BPH"?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 3. Data: 2007-11-11 08:19:52
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > A wiadomo jak wygląda sprawa systemu bankowości internetowej? Zostanie
    > sezam, czy zastąpią systemem pekao?

    Przez jakiś czas (prawdopodobnie do połowy 08) pozostaje Sez@m , potem
    klienci zostaną zmigowani na systemy pekaowskie. Pekao zapowiada wdrozenie
    nowych funkcjonalności żeby przejście dla przejmowanych klientów nie było
    zbyt stresujące

    A jeśli zastąpią - to czy sezam zostanie
    > w "małym BPH"?

    Dla klientów BPH200 na razie nic nie zmieni.

    pozdrawiam
    as

  • 4. Data: 2007-11-11 10:34:07
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A jeśli zastąpią - to czy sezam zostanie
    > w "małym BPH"?

    Wszystkie systemy działające w BPH pozostaną w BPH200. Pekao poza klientami
    i budynkami nie dostaje nic.

    /*-+

  • 5. Data: 2007-11-11 14:13:51
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 11 Nov 2007 09:19:52 +0100, Adam S. napisał(a):
> [...]
    > nowych funkcjonalności żeby przejście dla przejmowanych klientów nie było

    No to zobaczymy, bo system pekao to szajs w porównaniu z sezamem...
    Przejście do "małego BPH" chyba będzie bez sensu, ze względu na praktyczny
    brak bankomatów.

    Czy jakiś bank ma system choćby zbliżony możliwościami do sezama? Możliwość
    przeglądania historii bez idiotycznego dzielenia na strony, koszyk przelewów
    do jednorazowego podpisania, szczegółowe informacje o transakcjach na
    wyciągu elektronicznym a nie "transakcja kartą" itp?

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2007-11-11 14:26:00
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Przejście do "małego BPH" chyba będzie bez sensu, ze względu na praktyczny
    > brak bankomatów.

    A Euronety?

    *piotr'ek*

  • 7. Data: 2007-11-11 16:02:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lis, 15:13, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > No to zobaczymy, bo system pekao to szajs w porównaniu z sezamem...
    > Przejście do "małego BPH" chyba będzie bez sensu, ze względu na praktyczny
    > brak bankomatów.

    Nie bedzie tak zle - ja czekam co zrobi Gemoney - to dopiero okresli
    czy warto byc w malym BPH, czy nie.

    Co do bankomatow, to w miedzyczasie otwarlem konto w mBank (bankomatow
    dostatek) i jestem o krok od decyzji zrezygnowania z karty w BPH ( 2
    zl miesiecznie) i przejscia na korzystanie wylacznie z bankomatow
    mBankowych oraz debetu i darmowych przelewow sezama.
    Przy rezygnacji z KK BPH rezygnacja z debetowej bedzie koniecznoscia -
    do comiesiecznych 2 zl doszlaby kara 3 czy 4 zl za nierobienie zakupow
    debetowa - to juz wole wziasc KK Moneypl i robic 5 transakcji
    miesiecznie.

    Swoja droga, przy takiej cenie srebrnego sezama (10 zl + 2 zl
    debetowa) to KK Silver przy obecnej sytuacji na rynku kart, powinna
    byc dodawana w cenie konta.

  • 8. Data: 2007-11-11 22:37:50
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 11 Nov 2007 08:02:57 -0800, krzysztofsf napisał(a):

    > Nie bedzie tak zle - ja czekam co zrobi Gemoney - to dopiero okresli
    > czy warto byc w malym BPH, czy nie.

    No to czekam :)

> [...]
    > zl miesiecznie) i przejscia na korzystanie wylacznie z bankomatow
    > mBankowych oraz debetu i darmowych przelewow sezama.

    Ta, tylko system mbanku to prehistoria jeśli chodzi o interfejs...
    Korzystanie z niego to męka :( Owszem, jest full online - ale korzysta się
    z niego cholernie niewygodnie. Do tego debilizm przy spłacie karty
    kredytowej - nie da się ustawić spłaty na inny termin, nie da się jej
    spłacić przelewem z innego banku, jset droga (zawsze płatna) i kiepsko
    wykonana (właśnie mnie skasowali 15PLN za wystawienie duplikatu, bo karta
    pękła na pasku magnetycznym po 4 miesiącach używania).

    > Swoja droga, przy takiej cenie srebrnego sezama (10 zl + 2 zl
    > debetowa) to KK Silver przy obecnej sytuacji na rynku kart, powinna
    > byc dodawana w cenie konta.

    To fakt, sezam tani nie jest. Tylko że wszystko inne nie sięga do pięt temuż
    sezamowi jeśli chodzi o wygodę użycia :(

    Pozdrawiam,

  • 9. Data: 2007-11-11 23:03:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 11 Nov 2007 22:37:50 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:

    >Ta, tylko system mbanku to prehistoria jeśli chodzi o interfejs...
    >Korzystanie z niego to męka :(
    Nie zauwazam meki. Moze sie przyzwyczailem.

    >Do tego debilizm przy spłacie karty
    >kredytowej - nie da się ustawić spłaty na inny termin, nie da się jej
    >spłacić przelewem z innego banku, jset droga (zawsze płatna)
    Nie zawsze jest platna.

    WAM
    --
    nazwa.pl - nie polecam - same problemy
    kiedys polecalem ale widze ze sie mylilem :)

  • 10. Data: 2007-11-12 06:32:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Lis, 00:03, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    > Nie zauwazam meki. Moze sie przyzwyczailem.

    Prosta sprawa - chce sprawdzic histoprie przelewow dla urzedu miasta,
    bo nie jestem pewien, czy zaplacilem podatek i jakie wlasciwie one
    byly.
    Wchodze w filtr, wklepuje "urząd" i daje zakres dwa lata - potwierdzam
    - i mam juz wszystkie przelewy dla parametrow za ten okres, bez
    szukania numeru konta, dokladnej nazwy itp - a to tyljko jedna z
    funkcji sezama.