  • 51. Data: 2010-05-10 17:06:43
    Temat: Re: 3.2000
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > ten akurat przypadek to bez związku.
    >
    > Rozróżniasz chyba sutyacje że rokita sie stawia i go czarni wypieprzają na
    > zbity ryj oraz podobną w której kapitan przechadza sie pomiędzy rzędami i
    > mówi że jak ten pan co mu sie jego ryj nie podoba nie wysiądze to on nie
    > leci ?
    >
    > george

    george, nie ma żadnej różnicy... pokład samolotu jest państwem w państwie i tam
    absolutną władzę ma kapitan... były przypadki że gościa wysadzano bez podania
    przyczyn, bo jego zachowanie się kapitanowi nie podobało... oczywiście bez
    wątpienia potem się musi z tego wytłumaczyc, ale w momencie podejmowania
    decyzji dyskusji nie ma żadnej...

  • 52. Data: 2010-05-10 17:19:59
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "viper" <v...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > wątpienia potem się musi z tego wytłumaczyc, ale w momencie podejmowania

    masz racje, podałem głupi przykład,
    nie ma znaczenia czy gość sie stawia czy nie, kapitan decyduje i kropka.
    To że sie stawia zwiększa jedynie prawdopodobieństwo że wyskoczy szybciej
    niż inni.
    Nie ma co dalej drążyć.

    george.

  • 53. Data: 2010-05-11 02:25:26
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    SlawcioD wrote:

    > ok dotarlo do mnie - ale co do zasady czy ci generalowie nie byli
    > zastepcami głównodowodzacego czyli prezydenta?

    Dalej się trzymaj tego zarzutu. Jak idzie nie w Twoja stronę to trzeba
    zamknąć oczy. Jak sobie wyobrażasz te podróż w/g Twojego scenariusza? Leci
    10 samolotów? Generałowie zostają w domu odpada. Po to byli zaproszeni -
    wszyscy to nominaci Prezydenta RP - by uroczystość była donioślejsza od tej
    z 7 kwietnia. Myli Ci się zwierzchnik z dowódcą. Zwierzchnik to taka
    polityczna czapka, dyletant wojskowy i zastępuje go Marszałek Sejmu.
    Potrafisz pokazać jak na tym tragicznym wypadku ucierpiała armia? Jak
    osłabła siła obronna armii? O ile zastępcy to gorsi dowódcy od tych co
    zginęli. Najwyżsi dowódcy to wybory polityczne. Inny rząd i prezydent inni
    dowódcy. Dużo gorsza jest sytuacja w NBP. Tam zastępca nie ma umocowań
    kompetencyjnych.