  • Data: 2020-01-03 14:48:10
    Temat: Re: 150 PLN w promocji BNP Paribas
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5e0f2523$0$17360$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2020-01-03 o 12:11, J.F. pisze:

    >Gdybyś doczytał moje intencje i obawy to byś wiedział że ja chcę
    >porównać kredyty. Przestały mnie rajcować procenty jak doczytałem co
    >można w nich zmanipulować.

    >Niestety doświadczenie życiowe każe mi też być nieufnym do RRSO.
    >Sorry taki dziwny jestem ;-)

    Nieufnosc dobra rzecz, ale rzad i Sejm po to wprowadzily obowiazek
    liczenia RRSO, zebys mogl im ufac :-)

    Co prawda sprawy w sadzie juz byly.
    O ile pamietam, to bank w liczeniu RRSO spreadu nie uwzglednil.
    Potem sie okazalo, ze obowiazek liczenia RRSO jest przy kredytach
    konsumenckich, a przy hipotecznych nie ma, po trochu slusznie zreszta.

    Ale ... skoro bank policzyl i podal, to wprowadzil klienta w blad.
    Ktos sobie przypomni, jak sie sprawa zakonczyla ... o ile sie
    zakonczyla ?

    J.