  • 1. Data: 2013-05-24 14:28:01
    Temat: 100zł w gotówce za otwarcie konta w inteligo (dla nowych klientów)
    Od: MS <w...@g...com>

    Witam, jeśli ktoś chce otrzymać 100zł w gotówce zakładając konto w
    inteligo proszę o kontakt: wajper4876[at]gmail.com
    Konkurs poleceń mam inteligo - https://maminteligo.pl/
    W konkursie dają 100zł w bonach empiku, które chętnie wymienię na 100zł
    w gotówce
    Warunki do spełnienia:
    1) Szybciorem bo konkurs kończy się 10 czerwca
    2) Założyć konto w inteligo z mojego polecenia
    3) Wydać karta 300zł
    4) Po otrzymaniu kuponu na maila zwrócić się do mnie to wymienimy kupon
    na kesz

  • 2. Data: 2013-05-24 15:27:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    MS napisał(a) :
> [...]
    > 3) Wydać karta 300zł
    > 4) Po otrzymaniu kuponu na maila zwrócić się do mnie to wymienimy kupon

    Jakie opłaty za prowadzenie konta, karty, inne obowiązki?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 3. Data: 2013-05-24 16:48:21
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu piątek, 24 maja 2013 15:27:13 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > Jakie op�aty za prowadzenie konta, karty, inne obowi�zk

    Konto jest darmowe, jedynie karta kosztuje 4 zł, jeśli nie wydasz nią min. 100 zł w
    miesiącu. Potem, po otrzymaniu premii, można ją bez problemu zastrzec. A konto z
    bezpłatnymi wypłatami i wpłatami w oddziałach PKO BP zostaje ;)

    Ja też mogę polecić, z tym, że nie wymianami bonów na kasę... Także, jak chcesz ;)

  • 4. Data: 2013-05-24 16:57:14
    Od: pws <p...@g...com>

    Miało być oczywiście: "nie wymieniam na kasę". ;)

    Mój kod poleceń MamInteligo: PDI8708078178

    Maila pewnie znasz, ale jbc, to: pws[małpa]onet.pl lub pewuess[małpa]gmail.com

  • 5. Data: 2013-05-24 17:09:24
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    pws napisał(a) :

> [...]
    >
    > Ja też mogę polecić, z tym, że nie wymianami bonów na kasę... Także, jak chcesz ;)

    Dzięki. Wolę kesz :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 6. Data: 2013-05-24 19:44:13
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu piątek, 24 maja 2013 17:09:24 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > Dzięki. Wolę kesz :-)

    Ok, nie ma sprawy. ;)

  • 7. Data: 2013-05-26 09:53:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    MS napisał(a) :
> [...]
    > Konkurs poleceń mam inteligo - https://maminteligo.pl/
    > W konkursie dają 100zł w bonach empiku, które chętnie wymienię na 100zł

    Czy opłata rachunków w Żabce łapie się na transakcję kartą?

    BTW
    Czy w promocji BZWBK też można płacić rachunki?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 8. Data: 2013-05-26 13:59:11
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 09:53:23 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Czy op�ata rachunk�w w �abce �apie si� na transakcj� kart�?
    >
    > BTW
    >
    > Czy w promocji BZWBK te� mo�na p�aci� rachunki?

    Zbynek, płatność, to płatność - w Żabce jest całkowicie normalna przecież. Tyle, że
    faktycznie nic nie kupujesz, ani nie opłacasz... :) Więc niby czemu miałaby się nie
    liczyć.

  • 9. Data: 2013-05-28 11:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > oddziałach PKO BP zostaje ;)
    >
    > Ja też mogę polecić, z tym, że nie wymianami bonów na kasę... Także,

    kiedys konto inteligo było darmowe tylko wted jezeli srednie saldo na
    koncie wynosi minimum 100zł lub =0. Teraz jest darmowe bezwarunkowo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 10. Data: 2013-05-28 11:19:18
    Od: AdIk <a...@x...pl>

    W dniu 2013-05-28 11:00, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > kiedys konto inteligo było darmowe tylko wted jezeli srednie saldo na
    > koncie wynosi minimum 100zł lub =0. Teraz jest darmowe bezwarunkowo?

    Teraz tylko za kartę 4 zł lub nic jeśli masz w miesiącu rozliczone
    płatności POS na minimum 100 zł