  • Data: 2008-01-25 20:46:06
    Temat: Re:
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Jan 2008 20:42:30 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: pp <r...@N...gazeta.pl>
    napisała:
    [...]
    > Jednak nie. Akurat zajmuje sie takimi sprawami w banku i zarecza Ci - jezeli
    > postepowanie nie jest przeciwko, nie mam zadnego prawa podac danych klienta.

    Tyle teoria. W praktyce słyszałem jakiś czas temu o przypadku (akurat
    chodziło IIRC o pekao sa), że gdy policja chciała uzyskać dane
    posaidacza karty na której był fraud, to bank zasłaniał się tajemnicą
    bankową. Jakoś niedługo później tak wyszło, że na tym fraudzie stratny
    byłby bank, a nie posiadacz karty, i tajemnica bankowa przestała mu
    przeszkadzać w podaniu danych policji/prokuraturze.

    KJ

    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides