eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiff / PB - obsługa telefoniczna › Raiff / PB - obsługa telefoniczna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsgate.cuhk.edu.hk!news.netfront.net!not-
    for-mail
    From: J_K_K <j...@i...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Raiff / PB - obsługa telefoniczna
    Date: Fri, 22 Aug 2014 16:53:41 +0200
    Organization: Netfront http://www.netfront.net/
    Lines: 14
    Message-ID: <lt7lhp$23fb$1@adenine.netfront.net>
    NNTP-Posting-Host: 109.95.149.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: adenine.netfront.net 1408719225 69099 109.95.149.194 (22 Aug 2014 14:53:45
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...net
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Aug 2014 14:53:45 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:605016
    [ ukryj nagłówki ]

    Czy rozmowa telefoniczna z tym bankiem
    (np. w sprawie rozbieżności wykazywanego salda karty, w stosunku
    do stanu faktycznego),
    jest obecnie możliwa tylko po wprowadzeniu numeru klienta i kodów ??

    --

    Pzdr

    J_K_K

    --

    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1