  • 1. Data: 2004-08-18 12:08:45
    Temat: Przestroga BZWBK
    Od: "Ofekunio100" <o...@i...pl>

    Rewelacyjne (na pewno nie nowe) metody zarabiania
    pieniędzy ma ten bank.
    Nie zamawiałem wyciągów po każdej operacji,
    a mimi to przesyłają a 2 zł każdy wyciąg -
    x ilośc klientów + ci, co się nie zgłoszą = ładny
    zarobek.
    Po 3-krotnej interwencji - rewelacja -
    już nie przysyłają wyciągów, ale! opłatę nadal
    pobierają.
    Po kolejnej interwencji - Pani musi mieć zgodę dyrektora
    na zwrot kilkunastu złotych, BTW d otej pory zgody
    chyba nie dostała.
    Dziadowski Bank ludzie, dziadowski;
    a ostrzegali mnie inni!

  • 2. Data: 2004-08-18 12:14:26
    Temat: Re: Przestroga BZWBK
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Ofekunio100 wrote:

    > a ostrzegali mnie inni!

    jak zwykle polak madry po szkodzie

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-08-19 06:00:02
    Od: "Piotr Wójtowicz" <p...@o...pl>

    Mam to samo z kontem w $.
    Jak zakladalem konto zrezygnowalem z wyciagow w ogole
    (w umowie to jest odnotowane).

    Niespodzianka - niemal natychmist zaczyly przychodzic wyciagi :)
    Nawet nie wiem jaki byl algorytm -
    bo operacji duzo nie robilem na tym koncioe - a wyciagi przychodzily
    po dwa-trzy w tygodniu.

    Oczywiscie po jakims czasie za te wyciagi zaczeli kasowac.

    Udalem sie do oddzialu
    Mily pan byl zdziwiony tym, ze
    przychodza wyciagi, gdyz w systemie mial je wylaczone.
    Zrobil kilka telefonow i powiedzial, ze juz jest OK.

    Za dwa tygodnie - nastepna oplata.
    Lekko sie zdenerwowalem.
    Zadzwonilem do oddzialu z reklamacja - obiecali sprawe wyjasnic i
    nastepnego dnia oddzwonic.
    Oczywiscie nikt nastepnego dnia nie oddzwonil.

    W koncu zanioslem do oddzialu pismo, w ktorym
    domagalem sie prowadzenia konta zgodnie z zawarata umowa
    i natychmiatowego zwrotu nielegalnie pobranych prowizji.
    Efekt na razie jest taki, ze wyciagi przestaly przychodzic i nic z konta
    nie znika. Kasa jeszcze nie wrocila.

    Poczekam jeszcze z tydzien i znowu ich odwiedze

    Piotr Wójtowicz

  • 4. Data: 2004-08-19 08:57:19
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    Czyżby jakieś fatum nad BZWBK? Mam tam konto 24 euro i od założenia - w
    umowie zaznaczone że nie życzę sobie otrzymywania wyciągów, bo mam dostęp
    przez internet, a tu dwa wyciągi przyszły, jeden że zostało wpłacone, a
    drugi że została pobrana opłata za wyciąg - 45 euro centów ;))) oczywiście
    pismo do dyrektora oddziału wysłane, ale do dnia dzisiejszego nic nie
    wróciło na konto, dobrze że to tylko 45 centów, a nie tak nagle 100 euro
    ;)))

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77114020040000300224907057
    50102055581111129345400064
    73213000043001027768700001

  • 5. Data: 2004-08-21 00:27:31
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "Ofekunio100" <o...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > pobierają.
    > Po kolejnej interwencji - Pani musi mieć zgodę dyrektora
    > na zwrot kilkunastu złotych, BTW d otej pory zgody

    I do tego zwyczajnie tam smierdzi