eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › [Meritum] Burdel jak wszędzie!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2012-06-29 17:40:49
    Temat: [Meritum] Burdel jak wszędzie!
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    Dotychczas Meritum Bank uważałem za dość udany twór, gdzie wszystko załatwia
    się online, a nawet wizyty w placówkach były dość miłymi doświadczeniami.

    Dzwoni więc do mnie Meritum, że jak im przeleję co nieco nowych środków to mi
    założą lokaty +0,2% od standardowej oferty.

    No to przelałem i dzwonię by podnieśli. Najpierw mnie pięć razy przełączali,
    bo nikt nie wiedział jak to zrobić. Potem jakaś panienka kazała mi przeczytać
    10 pełnym numerów rachunków lokat, ale przy trzecim wpadła na pomysł, że może
    chodzi o wszystkie lokaty zakładane wczoraj. No to ucieszyłem się.

    Ale to nie koniec, potem powiedziano mi, że nowe oprocentowanie pojawi się w
    ciągu 24h. Oczywiście 24h dawno minęło. Czy cokolwiek się zmieniło? Oczywiście
    nic.

    Generalnie czuję się obsłużony jak w [tfu] mBanku albo innym [tfu] Syncu.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2012-07-02 11:10:14
    Temat: Re: [Meritum] Burdel jak wszędzie!
    Od: "Kamila Wardyn [Meritum Bank]" <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 czerwca 2012 17:40:49 UTC+2 użytkownik Konfabulator napisał:
    > Dotychczas Meritum Bank uważałem za dość udany twór, gdzie wszystko załatwia
    > się online, a nawet wizyty w placówkach były dość miłymi doświadczeniami.
    >
    > Dzwoni więc do mnie Meritum, że jak im przeleję co nieco nowych środków to mi
    > założą lokaty +0,2% od standardowej oferty.
    >
    > No to przelałem i dzwonię by podnieśli. Najpierw mnie pięć razy przełączali,
    > bo nikt nie wiedział jak to zrobić. Potem jakaś panienka kazała mi przeczytać
    > 10 pełnym numerów rachunków lokat, ale przy trzecim wpadła na pomysł, że może
    > chodzi o wszystkie lokaty zakładane wczoraj. No to ucieszyłem się.
    >
    > Ale to nie koniec, potem powiedziano mi, że nowe oprocentowanie pojawi się w
    > ciągu 24h. Oczywiście 24h dawno minęło. Czy cokolwiek się zmieniło? Oczywiście
    > nic.
    >
    > Generalnie czuję się obsłużony jak w [tfu] mBanku albo innym [tfu] Syncu.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

    Szanowny Panie,

    dziękujemy za informację. Skontaktowaliśmy się już z Panem telefonicznie celem
    wyjaśnienia sprawy. W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z
    infolinią pod numerami 801 980 888 (dla połączeń z telefonów stacjonarnych) lub 58 77
    88 888 (dla połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy).

    Pozdrawiamy,

    Zespół Meritum Banku


  • 3. Data: 2012-07-02 16:12:06
    Temat: Re: [Meritum] Burdel jak wszędzie!
    Od: assembea <a...@i...pl>

    > Szanowny Panie,
    >
    > dziękujemy za informację. Skontaktowaliśmy się już z Panem telefonicznie celem
    wyjaśnienia sprawy. W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z
    infolinią pod numerami 801 980 888 (dla połączeń z telefonów stacjonarnych) lub 58 77
    88 888 (dla połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy).
    >
    > Pozdrawiamy,
    >
    > Zespół Meritum Banku

    I co, skontaktowali się? A co ważniejsze - podnieśli oprocentowanie?


  • 4. Data: 2012-07-02 17:58:48
    Temat: Re: [Meritum] Burdel jak wszędzie!
    Od: "Konfabulator" <w...@N...gazeta.pl>

    assembea <a...@i...pl> napisał(a):

    > I co, skontaktowali si=EA? A co wa=BFniejsze - podnie=B6li oprocentowanie?

    Chyba nie jesteś aż tak naiwny by uwierzyć w marketolenie naszych bankowców?

    Więc tak:

    - do godziny 12, kiedy Pani z Meritum napisała posta, nikt się ze mną nie
    skontaktował, co mnie nie dziwi, bo skąd mogliby wiedzieć kim jestem,

    - zadzwonił do mnie o 14:30 jakiś facet z Meritum i powiedział, że Bank
    wspaniałomyślnie podniósł oprocentowanie, a różnicę w niewypłaconych odsetkach
    przeleje mi na ROR, przyczyn opóźnienia nie wyjaśniał, cieszę się, że nagrałem
    tę rozmowę.

    I już chciałem nawet pochwalić Meritum, ale to wszystko jedna wielka konfabulacja.

    Oprocentowanie się nie zmieniło, żadnych zaległych odsetek nie ma na ROR i
    ogólnie nic się nie zmieniło.

    PARANOJA, a nie bank.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 5. Data: 2012-07-05 15:54:04
    Temat: Re: [Meritum] Burdel jak wszędzie!
    Od: " Konfabulator" <w...@N...gazeta.pl>

    Konfabulator <w...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Oprocentowanie się nie zmieniło, żadnych zaległych odsetek nie ma na ROR i
    > ogólnie nic się nie zmieniło.

    Dla porządku. W końcu następnego dnia oprocentowanie podnieśli, a kolejnego dnia
    uznali ROR na
    całe 1,60 PLN.

    > PARANOJA, a nie bank.

    A to podtrzymuję i polecam popracować nad procedurami.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1