    From: Piotrek Karczmarz <z...@N...gazeta.WYTNIJ.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przelew, blokada srodkow na koncie i brak naleznych %
    Date: Sat, 17 Sep 2005 14:23:34 +0200

    Mam dosyc ciekawe pytanie. Dzisiaj zrobilem przelew w moim netowym
    banku. Pieniadze zostaly zablokowane - stan konta zmiejszyl sie, czyli
    pieniadze z przelewu juz mi nie procentuja, mimo ze przelew zostanie
    zrealizowany w nastepny dzien roboczy czyli poniedzialek. Kto w takim
    razie zarabia na moich pieniadzach, gdy stan konta ulegl zmiejszeniu w
    wyniku wykonania przelewu, a pieniedzy tych de facto nie ma na koncie
    docelowym (oczekuja w kolejce do realizacji, ale dopiero w poniedzialek
    "wyjdzie" przelew) ? Bank oczywiscie ! Lecz jakim prawem ? Przeciez to
    jest pospolita kradziez, ktora mam chec zglosic na Policje. Nie
    przekonuja mnie tlumaczenia Pani z infolinii, ze tak jest w kazdym banku
    - smieszny argument. Czy taka sytuacja ma poparcie w przepisach prawa ?

    --
    Piotrek Karczmarz