  • 1. Data: 2007-09-02 17:40:58
    Temat: Przelew USA
    Od: "gather" <m...@n...spam>

    Witam,
    znajony dostal zwrot pieniedzy za komputer ktory mi zakupil ok 400$ w
    najblizszym czasie nie wybiera sie do Polski, w jaki sposob szybko i tanio
    mozna przelac te pieniadze do Polski?

    Dziki za sugestie.

    pozdr
    maxxxx

  • 2. Data: 2007-09-02 17:51:18
    Temat: Re: Przelew USA
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "gather" <m...@n...spam> wrote in message
    > Witam,
    > znajony dostal zwrot pieniedzy za komputer ktory mi zakupil ok 400$ w
    > najblizszym czasie nie wybiera sie do Polski, w jaki sposob szybko i tanio
    > mozna przelac te pieniadze do Polski?

    https://web.da-us.citibank.com/cgi-bin/citifi/script
    s/help_desk/help_desk_subtopic_popup.jsp?BS_Id=HD_ST
    _090&BV_UseBVCookie=yes&BS_Branding=Popup#1

    MK

  • 3. Data: 2007-09-02 22:11:32
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <fbet6q$im1$1@inews.gazeta.pl>, m...@i...pl says...
    > https://web.da-us.citibank.com/cgi-bin/citifi/script
    s/help_desk/help_desk_subtopic_popup.jsp?BS_Id=HD_ST
    _090&BV_UseBVCookie=yes&BS_Branding=Popup#1

    jesli mowisz o Citi Global ..... to przynajmniej jeszcze rok temu
    polskie citi nie bylo na zaaprobowanej liscie i koszty przelewow byly
    bardzo drogie. Osttanio nie sprawdzalem i moze cos sie w tym temacie
    zminilo

    AP

  • 4. Data: 2007-09-02 22:46:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "AP" <c...@e...dyndns.org> wrote in message
    .net...

> [...]
    > polskie citi nie bylo na zaaprobowanej liscie i koszty przelewow byly
    > bardzo drogie. Osttanio nie sprawdzalem i moze cos sie w tym temacie

    http://www.citibank.co.uk/personal/banking/internati
    onal/globtransfer.htm

    How it works:

    Citibank Global Transfers are available to these destinations worldwide.

    [...]
    Belgium Columbia
    Germany Egypt
    Greece Guam
    Spain Philippines
    Jersey Pakistan
    Switzerland Poland
    UK Singapore
    Italy Turkey
    Australia UAE
    Bahrain Puerto Rico
    Canada US (selected locations)
    China India (selected locations)

    MK

  • 5. Data: 2007-09-02 23:43:48
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <fbfegi$l7k$1@inews.gazeta.pl>, m...@i...pl says...
    > Switzerland Poland

    Czyli sie zmienielo .... bo jeszcze jakis rok temu Polski na tej liscie
    nie bylo :D

    AP

  • 6. Data: 2007-09-03 00:13:54
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    AP wrote:
    > Czyli sie zmienielo .... bo jeszcze jakis rok temu Polski na tej liscie
    > nie bylo :D

    Rok? 3 tygodnie temu nie bylo. Az mi sie wierzyc nie chce. Az sprawdze.

    Jacek

  • 7. Data: 2007-09-03 00:21:16
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Jasek wrote:

    > Rok? 3 tygodnie temu nie bylo. Az mi sie wierzyc nie chce. Az sprawdze.

    Zatem jezeli chodzi o przelew z USA (Citi-Citi)

    Transfer to a Citibank Client Abroad

    We're sorry, but this service has been suspended on Citibank's websites.

    If you need to transfer funds to a Citibank client abroad, please visit
    your nearest Citibank Financial Center or Citibank ATM.

    We apologize for any inconvenience.

    Screenshot na zyczenie...

    I tak od kilku tygodni....

    Jacek

  • 8. Data: 2007-09-03 00:51:05
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    gather wrote:
> [...]
    > najblizszym czasie nie wybiera sie do Polski, w jaki sposob szybko i
    > tanio mozna przelac te pieniadze do Polski?

    Wyslij mu czek. Sprobuj tez paypal. Zawsze pozostaje przelew, ale do
    konca jest to niespodzianka jezeli chodzi o koszt. Najdrozszy bedzie
    westernunion. Jezeli chcesz przeslac to za darmo, to mozesz a) zalozyc
    sobie konto w Citibanku, zalozyc konto walutowe, przelac na konto 400
    USD, przypisac karte debetowa do konta walutowego, wyslac karte
    znajomemu. Znajomy wyplaci pieniadze w dowolnym bankomacie Citibanku w
    USA z zerowa prowizja dla Ciebie (1:1). Tanszego sposobu nie ma ($0)

    Jacek

  • 9. Data: 2007-09-18 18:06:49
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

    https://www.moneybookers.com/app/?rid=526199

  • 10. Data: 2007-09-20 03:55:29
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    >
    > If you need to transfer funds to a Citibank client abroad, please visit
    > your nearest Citibank Financial Center or Citibank ATM.

    Od zeszlego wtorku jest mozliwe, nawet caly boss Citi byl w NY i Chicago
    reklamowac wsrod Polonii, ze sa przelewy za $8 do Polski z citi us-citi pl,
    narazie w oddzialach i ATM. Online juz od dawna nie mozna robic przelewow i nie
    zapowiada sie, zeby odblokowali te opcje (chyba stracili na fraudach troche kasy
    :D). Nawet info jest na citibank.pl o tych przelewac pomiedzy Citi USA, UK i PL.

    Darmowe przelewy zagraniczne sa w WaMu i przelewalbym tym sposobem najtaniej.