  • 1. Data: 2012-06-08 14:29:55
    Temat: BPH - komponent: brak
    Od: Szymon <...@...pl>

    Witam!

    Mam taki problem: loguję się do BPH i nie mogę zrobić żadnych przelewów.
    Komponent: brak. Sęk w tym, że ów nieszczęsny komponent był
    zainstalowany na komputerze. Mam go w Dodatkach do firefoksa. Na stronie
    BPH wyczytałem, że trzeba ustawić przeglądarkę i sam przy logowaniu się
    pobierze. Nie pobrał się (bo już jest), jednak w serwisie transakcyjnym
    z jego braku nic się nie da zrobić. Co teraz?

    Szymon

  • 2. Data: 2012-06-08 14:55:11
    Temat: Re: BPH - komponent: brak
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Cze, 14:29, Szymon <w...@...pl> wrote:

    > z jego braku nic się nie da zrobić. Co teraz?

    Sprobuj z inna przegladarka.- moze niezaleznie pobierze komponent i
    sezam Cie wpusci ;)

  • 3. Data: 2012-06-08 14:59:04
    Od: Szymon <...@...pl>

    W dniu 2012-06-08 14:55, krzysztofsf pisze:

    > Sprobuj z inna przegladarka.- moze niezaleznie pobierze komponent i
    > sezam Cie wpusci ;)

    Próbowałem. Nie działa.

    Szymon

  • 4. Data: 2012-06-08 15:15:38
    Od: Szymon <...@...pl>

    Zadziałało na innym komputerze. Co ciekawe - wcześniej nie korzystał z
    BPH, a nic nie ściągał. Mój komputer (i według strony) zasysał plug-in.
    Coś ta koncepcja komponentu wydaje mi się niedopracowana.

    Pomoc techniczna BPH milczy, informacja o produktach także (kartę do
    konta powinienem dostać najdalej tydzień temu wedle informacji z
    oddziału). BPH skusił mnie promocją i premią 300zł, jednak po 3 tyg.
    funkcjonowania konta mam go tak serdecznie dosyć, iż już wiem, że
    natychmiast po otrzymaniu premii wypisuję się z tego banku. Nawiasem
    mówiąc z komponentem nie miałem problemu do dziś, kiedy to operowałem
    niskimi kwotami. Dziś akurat zdecydowałem się przesłał na KO w BPH
    więcej i nagle okazało się, że nie mogę dokonać przelewu ROR-KO. A
    ponieważ chodzi o znaczną sumę to trochę mi się paliło, bo każdy dzień
    to bardzo wymierne odsetki. No ale to pewnie czysty zbieg okoliczności.

  • 5. Data: 2012-06-08 15:21:14
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Szymon" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > koncepcja komponentu wydaje mi się niedopracowana.
    >
    > Pomoc techniczna BPH milczy, informacja o produktach także (kartę do

    Wyczysc cashe, ciasteczka, wywal stosowne certyfikaty z magazynu
    powinien zassac ponownie - nic lepszego mi do glowy nie przychodzi ;)

    Mnie tez wq... potwierdzanie sms-em i jeszcze kluczem dodatkowo
    no ale ten typ tak ma :]

  • 6. Data: 2012-06-08 15:35:57
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-06-08 15:21, Waldek pisze:

    > Mnie tez wq... potwierdzanie sms-em i jeszcze kluczem dodatkowo
    > no ale ten typ tak ma :]

    Jak dodasz do zaufanych, to sms już nie trzeba
    (stali kontrahenci).

    U mnie dla odmiany trzeba bardzo szybko kliknąć zezwól,
    ew. przeładować stronę i próbować jeszcze raz ;-)

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 7. Data: 2012-06-08 15:59:25
    Od: Szymon <...@...pl>

    W dniu 2012-06-08 15:21, Waldek pisze:

    > Wyczysc cashe, ciasteczka, wywal stosowne certyfikaty z magazynu
    > powinien zassac ponownie - nic lepszego mi do glowy nie przychodzi ;)

    Nie pomogło. Przeleciałem też komputer SPybotem i Emsi. Zagrożeń brak.
    Nie wiem tylko jakich certyfikatów miałbym się pozbyć.

    > Mnie tez wq... potwierdzanie sms-em i jeszcze kluczem dodatkowo
    > no ale ten typ tak ma :]

    Dla zaufanych odbiorców jest tylko klucz, ale i tak to bez sensu. Po
    dzisiejszej wpadce zdecydowanie daruję sobie korzystanie z BPH. Poczekam
    tylko na koniec promocji.

    Szymon

  • 8. Data: 2012-06-08 23:19:29
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > pobierze. Nie pobrał się (bo już jest), jednak w serwisie transakcyjnym
    > z jego braku nic się nie da zrobić. Co teraz?

    Dawno temu, gdy jeszcze korzystałem z tego banku, po każdym
    uaktualnieniu (ale nie pamiętam, czy firefoksa, czy dodatku)
    przeprowadzałem taką oto dziwaczną procedurę:

    1. odinstalować dodatek
    2. znaleźć na dysku plik tego dodatku (jakiś .xpi, ale nie pamiętam już
    nazwy, ani w jakim katalogu leżał) i wyrżnąć
    3. uruchomić jakąś przeglądarkę różną od firefoksa
    4. pobrać ze stron banku tenże sam plik .xpi, ale w nowej wersji (w
    firefoksie kończyło się zainstalowaniem i jakoś nie działało instalowane
    z sieci)
    5. zainstalować ten plik w firefoksie z dysku (chyba wystarczało kliknąć
    na ten plik, może wpisać ścieżkę, ale też już nie pamiętam)

    Jakoś to działało. Tą procedurę podyktował jakiś bardziej światły
    konsultant czy informatyk. Dlaczego tak - nie mam pojęcia. I nie jestem
    też do końca pewny, że czegoś nie pominąłem.

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2012-06-09 10:19:45
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 08 Jun 2012 14:29:55 +0200, Szymon napisał(a):

> [...]
    > pobierze. Nie pobrał się (bo już jest), jednak w serwisie transakcyjnym
    > z jego braku nic się nie da zrobić. Co teraz?

    Sprawdzić czy masz firefoxa 12.0 lub 13.0 i javę 7u4 lub 6u32. Jeśli
    oprócz tych wersji są zainstalowane wersje starsze usunąć w panelu
    sterowania (dodaj/usuń programy). Po ewentualnej aktualizacji czasami
    trzeba usunąć i powtórnie zainstalować komponent.

  • 10. Data: 2012-06-09 10:33:17
    Od: Szymon <...@...pl>

    W dniu 2012-06-09 10:19, jureq pisze:

> [...]
    > sterowania (dodaj/usuń programy). Po ewentualnej aktualizacji czasami
    > trzeba usunąć i powtórnie zainstalować komponent.

    Mam 13.0. Niedawno zaktualizowałem. Pewnie dlatego się wysypało.

    Szymon