  • 1. Data: 2003-06-23 16:44:09
    Temat: Prowizja od wpłat PKO-Inteligo
    Od: "M S" <r...@N...gazeta.pl>

    Witam.
    Mam konto w Interligo i przy wpłacaniu pieniędzy w PKO na własne konto nic
    nie płacę. A co jeśli w innym mieście ktoś chce mi wpłacić pieniądze
    (również w oddziale PKO) np. za aukcję, czy płaci za to, czy nie.
    Przypominam, że on sam nie ma konta w PKO.
    Mi się wydaje, że nie powinien płacić, ale nie wiem jak jest.
    Dzięki za ewentualne odpowiedzi.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-06-23 16:56:15
    Temat: Re: Prowizja od wpłat PKO-Inteligo
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "M S" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przypominam, że on sam nie ma konta w PKO.
    > Mi się wydaje, że nie powinien płacić, ale nie wiem jak jest.

    Nie ma znaczenia kto wpłaca.