  • 1. Data: 2002-02-20 12:38:37
    Temat: Projekt ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy ktoś z grupowiczów ma namiary gdzie można odszukać ww. projekt? Podobno
    został przyjęty (dzisiaj albo wczoraj).

    Dzięki!
    MWielgosz

  • 2. Data: 2002-02-20 12:40:33
    Od: <j...@p...onet.pl>

    sejm.gov.pl ?

    Jacek

  • 3. Data: 2002-02-20 12:51:17
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Projekt MF został przyjęty przez Rząd. zanim trafi do sejmu minie jeszcze
    trochę czasu. A na www.kprm.gov.pl nie ma.

  • 4. Data: 2002-02-20 13:10:00
    Od: "G. M." <p...@p...onet.pl>

    http://www.ebanki.pl/zasoby/pliki.html

  • 5. Data: 2002-02-20 13:19:18
    Od: <m...@p...onet.pl>

    A to dla odmiany jest projekt rządowy, odrzucony przez Sejm w czerwcu 2001...
    Chodzi mi o aktualny projekt, przyjęty w tym tygodniu, zgłoszony przez MF.