  • 31. Data: 2007-02-07 11:53:04
    Temat: Re: Problem z ratami w LukasBank i MoneyBank
    Od: "dr_Ab Michal" <b...@a...pl>

    Użytkownik "MarcinB" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:eqa3s3$ogh$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie poddawaj się, BZWBK to jeden z banków które są bardzo konserwatywne.
    > Ja też nie dostałem w Millennium a w Citi PKOBP i Fortisie dostałem KK bez
    > zaswiadczen i bez zadnych problemów :D
    > Chyba ze masz jakies :grzeszki: w BIKu i dlatego ta odmowa.

    Możliwe jest aby ktoś o takim samym nazwisku miał grzechy w BIK'u ? W życiu
    jeszcze nie mialem żadnego kredytu, rat ani innego zobowiązania więc dla
    mnie to prawie niemożliwe.

    Nie wiem, może skocze po pracy do City, ale jakoś straciłem już wiare :)

    Wiem jedno, na pewno będe chciał konto w BZWBK bo moją sprawe załatwili w
    tempie błyskawicznym, czego nie można powiedzieć o np. Lukasie :)

    Pozdrawiam,
    dr_Ab Michał

  • 32. Data: 2007-02-07 11:56:22
    Od: "dr_Ab Michal" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:eqa4pl$4on$2@news.dialog.net.pl...

    > Nie wiem czy to tej promocji w erze potrzebne ci cokolwiek w sensie KK
    > albo kredyt - no ale nie wiem czy to ci w ogóle pasuje taki układ. Co do
    > KK to tak jak napisał przedmówca spróbuj mille albo citi na początek.

    Promocja z Ery może i jest ciekawa ale dla osób które potrzebują na już
    laptopa, bez względu na jego parametry i dodatkowo nie mają internetu. Ja
    internet mam zarówno w domu jak i w pracy, więc blueconnect kurzyłby sie na
    półce. Laptopa też potrzebuje troche mocniejszego. Także oferta Ery nie jest
    dla mnie.

    Spróbuje w CityBanku.

    Pozdrawiam,
    dr_Ab Michał

  • 33. Data: 2007-02-07 16:53:26
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > No nareszcie! :DDD
    > Poważnie?;-P /retoryczne/

    Lepiej późno niż wcale :)

    Darek

  • 34. Data: 2007-02-07 20:51:12
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    dr_Ab Michal wrote:

    > Spróbuje w CityBanku.

    No życzę powodzenia i daj znać jak poszło.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 35. Data: 2007-02-28 10:33:15
    Temat: Re: Problem z ratami w LukasBank i MoneyBank [placenie dwoma kartami za jeden produkt]
    Od: "dr_Ab Michal" <b...@a...pl>

> [...]

    > zaswiadczen i bez zadnych problemów :D

    > Chyba ze masz jakies :grzeszki: w BIKu i dlatego ta odmowa.

    No wiec w koncu udalo sie dostac kk w mBanku. W citi po 2 tygodniach
    czekaniach odrzucili moj wniosek. W mbanku dostalem bez papierow, ale limit
    tylko 4.200, a mnie interesowało 5000 zl. Wiec zastanawiam sie, czy kupujac
    sprzet za 5000zl moge zaplacic dwoma kartami? Kredytowa 4,200 oraz platnicza
    800zl ? Bo pani z mBanku poinformowala mnie, iz nie moge z kk przelac
    pieniedzy na zwykle konto. Chyba ze jest jakas inna mozliwosc rozwiazania
    tego problemu?

    Pozdrawiam,
    dr_Ab Michal

  • 36. Data: 2007-02-28 10:44:28
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 28 Feb 2007 11:33:15 +0100, dr_Ab Michal napisał(a):

    > Wiec zastanawiam sie, czy kupujac
    > sprzet za 5000zl moge zaplacic dwoma kartami? Kredytowa 4,200 oraz platnicza
    > 800zl ?

    Nie ma formalnych przeszkód do zapłaty za jeden zakup kilkoma kartami.
    Mnie się kiedyś zdarzył jeden zakup w hipermarkecie za 150 zł trzema
    kartami. Myślałem, że zechcą rozbić towar na 3 paragony, ale ekspedientka
    stwierdziła, że nie ma takiej potrzeby.

  • 37. Data: 2007-02-28 21:28:21
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    dr_Ab Michal wrote:

> [...]
    > 4,200 oraz platnicza 800zl ? Bo pani z mBanku poinformowala mnie, iz nie
    > moge z kk przelac pieniedzy na zwykle konto. Chyba ze jest jakas inna

    No to gratuluje. Co do płatności to nie ma problemu. Mi już się kilka
    razy zdarzyło płacić część gotówką a cześć z KK więc kombinacja KK i KD
    też powinna być do wykonania bez problemu.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 38. Data: 2007-03-04 20:42:36
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>