    From: "karlos" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Potrzebna informacja odnośnie kredytu
    Date: Wed, 7 Jan 2009 20:56:36 +0100

    Witam!
    Chciałbym zasięgnąć informacji czy możliwa jest następująca opcja kredytu:
    - kupuję mieszkanie powiedzmy za 400tyś. zł
    - pożyczam od rodziny 100tyś. zł + sprzedaję mieszkanie warte 200tyś. zł
    - dogaduje się ze sprzedającym w taki sposób, że spłacam mieszkanie
    powiedzmy w dwóch ratach (100tyś. zł od rodziny + 200 tyś. zł = 300tyś. zł
    pierwsza rata)
    - ale muszę zaciągnąć kredyt w wysokości 200tyś. zł na spłatę 100tyś. zł za
    mieszkanie (2 rata) + 100tyś. zł od rodziny

    moje pytanie brzmi:
    Czy biorąc kredyt hipoteczny na nowe mieszkanie w wysokości 200tyś. zł mogę
    nim spłacić 100tyś. zł, które dostałem od rodziny?
    Czy bank nie będzie się temu sprzeciwiał?

    pozdrawiam
    Karol