  • 1. Data: 2009-02-18 07:43:54
    Temat: Polbank - problem z certyfikatem
    Od: BK <b...@g...com>

    Mam problem. Dawno nie korzystalem z uslug polbanku, nie mam juz nawet
    kompa, z ktorego korzystalem - w zwiazku z czym nie mam certyfikatu.

    Udalem sie po magiczna koperte do oddzialu. Uaktywnilem ponownie
    bankowosc internetowa itp. itd.

    Chce sobie wydac certyfikat ale uparcie otrzymuje komunikat:
    Digital ID cannot be Issued
    The information provided with your request does not meet our
    authentication requirements. If you continue to get this error,
    contact the administrator.
    Status Code: A001
    ---

    Poniewaz na polbankofon sie dodzwonic nie moge, a do oddzialu moge
    pojsc dopiero jutro [a kase wolalbym przelac dzis:P] mam pytanie - czy
    ktos mial taki problem i wie o co chodzi?

    Probowalem z 3 roznymi kompami, widowsem vista/xp, ie6 i ie7 - zawsze
    to samo.

  • 2. Data: 2009-02-18 07:54:40
    Temat: Re: Polbank - problem z certyfikatem
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Ile miałeś już pobranych certyfikatów? Jeśli dwa, to czy je odwołałeś?

  • 3. Data: 2009-02-18 08:45:16
    Od: BK <b...@g...com>

    On Feb 18, 8:54 am, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
    > Ile miałeś już pobranych certyfikatów? Jeśli dwa, to czy je odwołałeś?

    Mialem pobrany jeden ale to przy pobieraniu nowej koperty jest ponoc
    bez znaczenia. Stare certyfikaty traca automatycznie waznosc.

  • 4. Data: 2009-02-18 10:58:05
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    BK pisze:
    > Mialem pobrany jeden ale to przy pobieraniu nowej koperty jest ponoc
    > bez znaczenia. Stare certyfikaty traca automatycznie waznosc.
    nie prawda, jeżeli miałeś dwa to trzeba przynajmniej jeden unieważnić

  • 5. Data: 2009-02-18 11:09:59
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    BK napisał/a:
> [...]
    > The information provided with your request does not meet our
    > authentication requirements. If you continue to get this error,

    Tłumaczenie :D
    http://www.translate.pl/pl.php4

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-02-18 11:13:10
    Od: BK <b...@g...com>

    On Feb 18, 11:58 am, Radek Wroclawski <r...@n...pl> wrote:
    > BK pisze:> Mialem pobrany jeden ale to przy pobieraniu nowej koperty jest ponoc
    >
    > nie prawda, jeżeli miałeś dwa to trzeba przynajmniej jeden unieważnić

    hmm tylko teraz pytanie jak mam to zrobic jak komputery, na ktorych
    byly certyfikaty ulegly fizycznemu zniszczeniu :D

  • 7. Data: 2009-02-18 11:14:04
    Od: BK <b...@g...com>

    On Feb 18, 12:09 pm, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Tłumaczenie :Dhttp://www.translate.pl/pl.php4
    >
    > --
    > animka

    Ja rozumiem co to znaczy. Nie rozumiem przyczyny komunikatu, nie zas
    jego tresci.

  • 8. Data: 2009-02-18 11:28:41
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 03:13:10 -0800, BK napisał(a):

    > hmm tylko teraz pytanie jak mam to zrobic jak komputery, na ktorych byly
    > certyfikaty ulegly fizycznemu zniszczeniu :D

    A próbowałeś wejść w opcję unieważniania w serwisie internetowym?
    Tam dokładnie pisze jak.

  • 9. Data: 2009-02-18 11:37:18
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    BK pisze:

    > hmm tylko teraz pytanie jak mam to zrobic jak komputery, na ktorych
    > byly certyfikaty ulegly fizycznemu zniszczeniu :D

    Unieważniać można z dowolnego komputera. Jest tylko jeden myk - do
    wyszukania certyfikatu należy podać imię i nazwisko. Jeśli serwis
    napisze, że nie znalazł żadnych pasujących certyfikatów, to należy mu
    podać znowu imię i nazwisko, ale oddzielone dwiema spacjami.
    Ja wiem, że to głupie :) To jest sposób podany na infolinii Polbankowej
    i przynajmniej w jednym przypadku okazał się skuteczny.

    --
    Jacek Midura

  • 10. Data: 2009-02-18 11:39:45
    Od: BK <b...@g...com>

    On Feb 18, 12:28 pm, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > A próbowałeś wejść w opcję unieważniania w serwisie internetowym?
    > Tam dokładnie pisze jak.

    Probowalem, jasne, ze pisze ale prosi mnie o dane certyfikatu -
    ktorych nie posiadam. Ale dobra przejde sie do oddzialu i juz :)