  • 1. Data: 2009-01-26 16:18:59
    Temat: Polbank leży? Sprawdźcie, proszę
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    Czy możecie sprawdzić dostępność serwerów Polbank i potwierdzić - bądź
    zaprzeczyć - ich niedostępność?

    pzdr MM

  • 2. Data: 2009-01-26 16:28:51
    Temat: Re: Polbank leży? Sprawdźcie, proszę
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 26 Sty, 17:18, mmartyn <m...@g...com> wrote:
    > Czy możecie sprawdzić dostępność serwerów Polbank i potwierdzić - bądź
    > zaprzeczyć - ich niedostępność?
    >
    > pzdr MM

    Połączenie z serwerem zostało zresetowane podczas wczytywania strony.

    Wygląda że mają jakieś problemy.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-01-26 17:45:44
    Temat: dziadowski bank !
    Od: "łun" <...@...com>

    Dziadowski bank! W piątek złożyłem przelew na dzień dzisiejszy. Przelew nie dotarł.
    Zalogowanie na konto jest niemożliwe - próbuję od godziny 16 i ciągle nic. Nie
    otwiera się nawet strona logowania.
    Z tym bankiem co chwilę są jakieś problemy. Większego partactwa jeszcze nie
    widziałem.
    Nie można zrezygnować z otrzymywania comiesięcznych wyciągów pocztą - jak informują -
    nie ma takiej możliwości. Mało tego z dwóch
    należących do mnie rachunków (gotówkowy i oszczędzający) wyciagi przesyłają
    oddzielnie - w dwóch różnych kopertach, opłacanych
    oddzielnie. Takie rzeczy to tylko w Polbanku.

  • 4. Data: 2009-01-26 18:51:42
    Temat: Re: dziadowski bank !
    Od: BK <b...@g...com>

    On 26 Sty, 18:45, "łun" <a...@...com> wrote:
> [...]
    oddzielnie - w dwóch różnych kopertach, opłacanych
    > oddzielnie. Takie rzeczy to tylko w Polbanku.

    Marudzisz. Ja mam w polbanku 2 rory, 2 konta oszczednosiowe [tzn.
    jeden komplet moj, w drugim jestem wspolwlascielem], kk i kredyt. Co
    miesiac dostaje z banku 5 kopert w kazdym 1 kartka a4 ;-)

  • 5. Data: 2009-01-26 19:15:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Mon, 26 Jan 2009 08:18:59 -0800 (PST)
    mmartyn <m...@g...com> wrote:

    > Czy możecie sprawdzić dostępność serwerów Polbank i potwierdzić - bądź
    > zaprzeczyć - ich niedostępność?

    Potwierdzam niedostępność, tudzież 'leżenie' aplikacji. Teraz trochę
    poświruję ;)

    Serwery miejsca nie zmieniły

    terror@cartel:~$ host www.polbank24.pl
    www.polbank24.pl has address 91.200.23.67

    terror@cartel:~$ whois 91.200.23.67 | grep address
    address: Panagouli, Athens 2004 Building Z, 14234
    address: EUROBANK EFG
    address: Petmeza 13, Athens
    address: Greece

    Próba telnetu na port 443 (port https) połączenie odrzucone

    terror@cartel:~$ telnet 91.200.23.67 443
    Trying 91.200.23.67...
    Connected to 91.200.23.67.
    Escape character is '^]'.
    Connection closed by foreign host.

    Także serwer chodzi ino się aplikacja posypała.

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-01-26 19:17:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Mon, 26 Jan 2009 18:45:44 +0100
    "łun" <...@...com> wrote:

    > Dziadowski bank! W piątek złożyłem przelew na dzień dzisiejszy.
    > Przelew nie dotarł.

    O której godzinie go zleciłeś, bo jeżeli podczas wieczorno-nocnego
    przetwarzania to zapomnij, że kiedykolwiek i gdziekolwiek dojdzie.

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-01-26 19:20:41
    Od: k...@o...pl

    On 26 Sty, 18:45, "łun" <a...@...com> wrote:
    > Dziadowski bank! W piątek złożyłem przelew na dzień dzisiejszy. Przelew nie dotarł.
    > Zalogowanie na konto jest niemożliwe - próbuję od godziny 16 i ciągle nic. Nie
    otwiera się nawet strona logowania.
    Miała się w tych dniach skończyć jakaś modernizacja i wprowadzanie
    nowych usług w bankowości internetowej
    widać mają nieprzewidziane problemy..
    Tylko raz składałem w Polbanku przelew z datą przyszłą - zrealizował
    sie prawidłowo ale moment dotarcia do celu wskazuje że prawdopodobnie
    wyszedł trzecią sesją, jeśli tak to zależnie gdzie był przelew może
    tam dotrzeć dopiero jutro rano.

    Dziś rano nie mieli problemów z przelewami, Alior -> Polbank zleciłem
    przed 9 rano, po 12:30 był już zaksięgowany w Polbanku.

  • 8. Data: 2009-01-26 19:42:07
    Od: "łun" <...@...com>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Marudzisz. Ja mam w polbanku 2 rory, 2 konta oszczednosiowe [tzn.
    > jeden komplet moj, w drugim jestem wspolwlascielem], kk i kredyt. Co
    > miesiac dostaje z banku 5 kopert w kazdym 1 kartka a4 ;-)

    Ano racja, bo ja tylko dwie koperty z jedną lub dwiema kartkami. :D

  • 9. Data: 2009-01-26 19:48:27
    Od: "łun" <...@...com>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości:

    > O której godzinie go zleciłeś, bo jeżeli podczas wieczorno-nocnego
    > przetwarzania to zapomnij, że kiedykolwiek i gdziekolwiek dojdzie.

    Wiem, wiem, że tak tam mają. Zlecałem około godz. 17, nauczony już tym ichnim
    doświadczeniem "całodobowości" bankowości
    elektronicznej. Najpierw zlecenie przelewu z oszczędnościowego na gotówkowy, później
    z gotówkowego dalej - poza Polbank. Z tego co
    widziałem w sobotę, przelew wewnętrzny został już zrealizowany i pieniądze z datą
    księgowania dzisiejszą były na rachunku
    gotówkowym. I tyle. Dalej już nie poszły. I nie wiem na jakim etapie ugrzęzły.
    Ale w tym banku trudno cokolwiek przewidzieć. Widocznie na tym polega ta jego inność.

  • 10. Data: 2009-01-26 20:18:24
    Od: Piona <e...@w...pl>

    mmartyn pisze:
    > Czy możecie sprawdzić dostępność serwerów Polbank i potwierdzić - bądź
    > zaprzeczyć - ich niedostępność?
    >
    > pzdr MM

    Zawsze się zastanawiałem co za desperaci testują na sobie takie
    badziewia typu polbank czy alior.
    Nie szkoda Wam czasu i nerwów na bycie darmowym testerem?
    Nigdy nie powierzyłbym takim partackim bankom swoich małych skądinąd
    oszczędności...
    piona

    --
    http://piona.fm.interia.pl