  • 1. Data: 2007-09-27 08:30:09
    Temat: Polbank - fundusze inwestycyjne
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    jestem laikiem w innym oszczedzaniu niz konto i lokata, a wraz z
    wyciagiem rachunku w polbanku przyszla do mnie informacja o nowej
    ofercie polbanku - funduszach.

    mam obecnie m.in. konto oszczedzajace na ktorym caly czas sa jakies
    pieniadze i kwota bedzie sie powiekszac z miesiaca na miesiac. czy zatem
    te fundusze co oni proponuja to dobre rozwiazanie? zysk bedzie wiekszy
    niz te 5%? duze jest ryzyko? generalnie chodzi mi o to, zeby nie bylo
    mniejszego niz te 5%, ktore mam obecnie. czy na takie fundusze moge co
    miesiac wplacac jakies dodatkowe pieniadze?

  • 2. Data: 2007-09-27 16:07:38
    Temat: Re: Polbank - fundusze inwestycyjne
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Sarpedon wrote:

> [...]
    > nie bylo mniejszego niz te 5%, ktore mam obecnie. czy na takie
    > fundusze moge co miesiac wplacac jakies dodatkowe pieniadze?

    Te fundusze - wszystkie - za ostatni rok mają wynik mniejszy niż 5%.
    Te w PLN nawet mniejszy niż 1% - nie wiem jak to było możliwe.
    IMHO wybierz inne fundusze.

  • 3. Data: 2007-09-27 17:45:26
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Bogdan B. pisze:

    > Te fundusze - wszystkie - za ostatni rok mają wynik mniejszy niż 5%.
    > Te w PLN nawet mniejszy niż 1% - nie wiem jak to było możliwe.
    > IMHO wybierz inne fundusze.

    ok, nie bede sie w to bawil w takim razie. a czy dla kwoty miedzy 5 a 10
    tys zl przyjma mnie w open finance i expanderze czy dla nich to grosze
    zeby sie zajmowac? czy obsluga u doradcy jest bezplatna dla mnie? cos
    czuje, ze moglbym jakos wydajniej powiekszyc swoje oszczednosci

  • 4. Data: 2007-09-27 17:57:58
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości

> [...]
    > zeby sie zajmowac? czy obsluga u doradcy jest bezplatna dla mnie? cos
    > czuje, ze moglbym jakos wydajniej powiekszyc swoje oszczednosci

    Zainteresuj sie kontem w mBanku lub Multibanku i odpowiednio
    Supermarketem Funduszy Inwestycyjnych oraz Centrum Oszczedzania.
    (te dlatego, bo maja spory wybor funduszy i nie pobieraja prowizji za
    nabycie)
    A o funduszach poczytaj w necie, np. www.money.pl oraz www.bankier.pl
    i na stronach tych bankow.
    A na porady pracownikow banku/agencji nie licz bo ich zadaniem
    jest wyciagniecie jak najwiecej kasy od Ciebie. Nie mowiac juz
    o tym, ze calkiem spora takich pracownikow na ktorych trafia
    zwykly klinet to dzisiaj sprzedaje fundusze, wczoraj marchewke
    a jutro krem wiec moga po prostu nawet nie za bardzo wiedziec
    co mowia. Zebys nie wyszedl na tym jak opisane w Rz:
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_07092
    7/pieniadze_a_4.html

    Pozdrawiam,
    Marcin