  • 1. Data: 2007-09-27 07:58:54
    Temat: Citi KK - można zmienić dzień rozliczania?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    Nie mam teraz za bardzo jak zadzwonić na (dez)infolinię więc pytam
    tutaj. Czy Citi umożliwia zmiany dnia miesiąca w którym następuje
    rozliczenie KK? Jeżeli tak to czy jest to płatne (w TOiP nie widzę).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 2. Data: 2007-09-27 08:02:15
    Temat: Re: Citi KK - można zmienić dzień rozliczania?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Marcin Lubojański porozsypywal nastepujace haczki:
    > Nie mam teraz za bardzo jak zadzwonić na (dez)infolinię więc pytam
    > tutaj. Czy Citi umożliwia zmiany dnia miesiąca w którym następuje
    > rozliczenie KK?

    Tak

    > Jeżeli tak to czy jest to płatne (w TOiP nie widzę).

    Raz na pol roku (albo raz na rok - nie pamietam dokladnie) za darmo,
    pozniej chyba platne. Przynajmniej tak bylo kilka m-cy temu.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-09-27 11:03:36
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    badzio wrote:

    > Raz na pol roku (albo raz na rok - nie pamietam dokladnie) za darmo,
    > pozniej chyba platne. Przynajmniej tak bylo kilka m-cy temu.

    Raz na pół roku.

    Xenocide