  • 1. Data: 2010-12-03 11:54:44
    Temat: [dbNET] karta TAN- ile czekaliscie?
    Od: ketiv <k...@o...pl>

    Witam.

    Pytanie do osób, które zakładały konto dbNET- ile czekaliście na kartę
    identyfikacyjną TAN od momentu podpisania umowy?

  • 2. Data: 2010-12-03 13:54:49
    Temat: Re: [dbNET] karta TAN- ile czekaliscie?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Pytanie do osób, które zakładały konto dbNET- ile czekaliście na kartę
    > identyfikacyjną TAN od momentu podpisania umowy?

    na tyle krótko, że nie pamiętam aby był to jakiś problem...

    weź pod uwagę, że mamy "snow attack" i poczta działa wolniej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-12-03 16:16:27
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 03 Dec 2010 12:54:44 +0100, ketiv napisał(a):

    > Pytanie do osób, które zakładały konto dbNET- ile czekaliście na kartę
    > identyfikacyjną TAN od momentu podpisania umowy?

    U mnie doprowadzenie konta do pełnej funkcjonalności trwało około miesiąca
    (Zamówienie, kurier z umową, jedna karta, druga karta)
    --
    marcin

  • 4. Data: 2010-12-04 22:40:07
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <idalpt$237$1@inews.gazeta.pl>, ketiv napisał(a):

    > Pytanie do osób, które zakładały konto dbNET- ile czekaliście na kartę
    > identyfikacyjną TAN od momentu podpisania umowy?

    Wniosek złożony w niedzielę. Umowa datowana na poniedziałek,
    we wtorek był kurier. We czwartek przyszła karta TAN, w piątek
    karta płatnicza.
    Czyli w 5 roboczych dni mam w pełni funkcjonalne konto.

    Jacek