  • 1. Data: 2009-04-05 22:38:17
    Temat: Polbank
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Po ilu dniach Polbank księguje wpłatę na karte kredytową?
    Pozwiedzmy, że termin spłaty jest na 30-stego każdego m-ca. Wpłata
    wpłynęła do Polbanku 24-25-go marca, więc o wiele dni wcześniej, a Polbank
    to zaksięgował dopiero 4-go kwietnia. Jeśli już Polbank trzyma te
    pieniadze na swoim koncie do czasu terminu spłaty, to uważam, że 31-go
    marca to powinno być już zaksięgowane, no góra 1 kwietnia. Bardzo mi się
    to nie podoba.

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-04-06 04:15:24
    Temat: Re: Polbank
    Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl>

    animka wrote:
> [...]
    > te pieniadze na swoim koncie do czasu terminu spłaty, to uważam, że
    > 31-go marca to powinno być już zaksięgowane, no góra 1 kwietnia. Bardzo

    Skoro tak to pewnie naliczyli Ci odsetki - a wiec skladaj reklamacje.
    Mozesz dolaczyc dane z przelewu wychodzacego - eliksirem powinno dojsc
    max 24 lub 48 godzin - bez wzgledu na rodzaj banku - pozniej nalezy Ci
    sie odszkodowanie (ktorys bank zawinil - albo wychodzacy, albo
    ksiegujacy - musisz tylko znalesc ktory). O ile znam Polbank to u nich
    jest wina... wiec bedzie latwo.

  • 3. Data: 2009-04-06 05:29:19
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 6, 6:15 am, kb <krzysztof{No-SPAAM}bo...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > Mozesz dolaczyc dane z przelewu wychodzacego - eliksirem powinno dojsc
    > max 24 lub 48 godzin - bez wzgledu na rodzaj banku - pozniej nalezy Ci

    To pokaz mi w umowie gdzie masz zapis o tym, ze przelewy ida maks 24h,
    ze chcesz sie domagac odszkodowania? ;-)

  • 4. Data: 2009-04-06 05:46:37
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 00:38:17 +0200, animka napisał(a):

> [...]
    > pieniadze na swoim koncie do czasu terminu spłaty, to uważam, że 31-go
    > marca to powinno być już zaksięgowane, no góra 1 kwietnia. Bardzo mi się

    Pytanie czy na pewno wpłyneło 24-25.03. I jakim cudem termin spłaty masz
    zawsze na 30? Okres rozliczeniowy może ci się tak kończyć. O ile taki
    termin wpłaty będziesz miała na wyciągu to reklamuj. Jeżeli patrzysz po tym
    co pokazuje ich system internetowy ... to poczekaj na wyciąg :).

    Mi aktualnie nie zaksięgowali jednej transakcji od półtora tygodnia,
    pytanie czy to bank zgubił czy sklep jeszcze nie rozliczył :).

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2009-04-06 07:21:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    animka pisze:
> [...]
    > te pieniadze na swoim koncie do czasu terminu spłaty, to uważam, że
    > 31-go marca to powinno być już zaksięgowane, no góra 1 kwietnia. Bardzo

    A masz to juz na wyciagu papierowym?
    Bo jesli tylko podglad internetowy salda KK to nie mozna nim sie zbytnio
    sugerowac.

  • 6. Data: 2009-04-06 12:40:54
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Robert Kois pisze:

    > Pytanie czy na pewno wpłyneło 24-25.03.

    Na pewno. Przelew z banku do banku idzie 1, góra 2 dni.

    I jakim cudem termin spłaty masz
    > zawsze na 30?

    Tak ustalilam z bankiem.

    Okres rozliczeniowy może ci się tak kończyć. O ile taki
    > termin wpłaty będziesz miała na wyciągu to reklamuj. Jeżeli patrzysz po tym
    > co pokazuje ich system internetowy ... to poczekaj na wyciąg :).

    Skoro księgują to chyba automatycznie jest to/powinno być na stronie
    internetowej Polbanku.

    > Mi aktualnie nie zaksięgowali jednej transakcji od półtora tygodnia,
    > pytanie czy to bank zgubił czy sklep jeszcze nie rozliczył :).

    Pewnie jeszcze ze sklepu nie dotarło.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-04-06 12:42:47
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    krzysztofsf pisze:

    > A masz to juz na wyciagu papierowym?
    > Bo jesli tylko podglad internetowy salda KK to nie mozna nim sie zbytnio
    > sugerowac.

    Wyciąg przyjdzie gdzieś w połowie kwietnia na 30 kwietnia.

    --
    animka

  • 8. Data: 2009-04-06 13:02:26
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    kb pisze:

> [...]
    > sie odszkodowanie (ktorys bank zawinil - albo wychodzacy, albo
    > ksiegujacy - musisz tylko znalesc ktory). O ile znam Polbank to u nich

    Na wyciągu było wpłać chociaż 30 zł. Wpłaciłam jakiś tydzień wcześniej 50
    zł.(przed terminem na 30) i zaksiegowali dopiero w sobotę. W rezultacie
    5,50 na minusie (ponad limit) i zaraz jadę do tego banku wplacić.

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-04-06 13:48:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 09:21:54 +0200, krzysztofsf napisał(a):

    > A masz to juz na wyciagu papierowym?
    > Bo jesli tylko podglad internetowy salda KK to nie mozna nim sie zbytnio
    > sugerowac.

    Ale tam jest też przecież saldo z ostatniego wyciągu pokazane.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 10. Data: 2009-04-06 14:07:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Olgierd pisze:

    > Ale tam jest też przecież saldo z ostatniego wyciągu pokazane.

    Chodzilo o date ksiegowania wplaty, ktora autorka ustalila na podstawie
    chwili, gdy zobaczyla wplyw na podgladzie internetowym - ktory moze byc
    opozniony w stosunku do rzeczywistego ksiegowania.