  • 1. Data: 2009-04-05 20:19:21
    Temat: KK Polbanku
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    P.T. Grupowicze :)

    Mam pytania do posiadaczy karty kredytowej Polbanku (Mastercard wypukła albo
    Polbank Era):
    - czy nie ma problemów z transakcjami internetowymi?
    - czy jest możliwość określenia limitów na poszczególne rodzaje transakcji?
    - jakie dokumenty są wymagane przy wnioskowaniu o kartę? czy można przenieść z
    innego banku bez całej papierkologii?

    --
    Sławomir Szyszło

  • 2. Data: 2009-04-05 21:09:31
    Temat: Re: KK Polbanku
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sławomir Szyszło pisze:
    > - jakie dokumenty są wymagane przy wnioskowaniu o kartę? czy można przenieść z
    > innego banku bez całej papierkologii?

    Mi zaoferowali 5k PLN. Miałem u nich wtedy przez miesiąc blueconnect'a
    na czas nieokreślony z rachunkiem w wysokości 47 PLN (nie da się nabić
    więcej). Nie wymagali żadnych "papierów".
    Zrezygnowałem jednak z uwagi na cyrki z Polbankiem i w zasadzie
    nieistniejący podgląd online.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-04-06 07:03:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mam pytania do posiadaczy karty kredytowej Polbanku (Mastercard wypukła albo
    > Polbank Era):
    > - czy nie ma problemów z transakcjami internetowymi?
    nie

> [...]
    nie

    > - jakie dokumenty są wymagane przy wnioskowaniu o kartę? czy można przenieść z
    w przypadku karty era musisz posiadać aktywny numer w tej sieci, innych
    wymagań nie zauważyłem (pomijam zdolność kedytową)

    posiadam ww. kartę i pomimo różnych trudności jednak korzystam i
    pozytywnie ją oceniam

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-04-06 15:36:31
    Od: Krzysiek <k...@m...klnet.eu>

    Sławomir Szyszło pisze:
> [...]
    > - jakie dokumenty są wymagane przy wnioskowaniu o kartę? czy można przenieść z

    Ostatnio niedysponenci twierdzą, że trzeba posiadać umowę o pracę na
    czas nieokreślony (także w opcji przeniesienie), także na brak
    papierkologii przy przeniesieniu raczej bym nie liczył.

  • 5. Data: 2009-04-07 19:04:43
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 05 Apr 2009 22:19:21 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

> [...]
    > - jakie dokumenty są wymagane przy wnioskowaniu o kartę? czy można przenieść z

    odradzam
    zachęcam do wynalezienia moich archiwalnych postów na temat Polbanku

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Remont na trasie W-Z
    http://foto.3mam.net/warsaw/m/index.php

  • 6. Data: 2009-04-07 19:43:58
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 7 Apr 2009 21:04:43 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wklepał(-a):

    >odradzam
    >zachęcam do wynalezienia moich archiwalnych postów na temat Polbanku

    Archiwum już przekopałem. :) No chyba, że polecisz inną KK Mastercard. WBK
    odpada za dziwaczne opłaty za niewyrobienie miesięcznego limitu.
    Co jeszcze zostaje, ING, Lukas, Nordea (w cenniku mają od razu opłatę za
    pierwszy rok użytkowania! i jakoś nic o warunkach zwolnienia z opłaty).
    Millenium odpada z pewnych względów.

    Dla karty Polbanku zaletą jest, że walutą rozliczeniową jest PLN, czyli jak
    płacę w różnych walutach, to nie mam dodatkowego przewalutowania.

    Co mnie interesuje - niska opłata za wydanie/wznowienie lub brak, podgląd online
    (nie musi być z bajerami, jakoś rok przeżyłem tylko z wyciągami papierowymi),
    brak dziwnych wymagań co do liczby/kwoty miesięcznych transakcji.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 7. Data: 2009-04-07 19:48:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sławomir Szyszło pisze:
> [...]
    > (nie musi być z bajerami, jakoś rok przeżyłem tylko z wyciągami papierowymi),
    > brak dziwnych wymagań co do liczby/kwoty miesięcznych transakcji.

    Raiffeisen (niskie limity zwalniające, normalny TOiP np brak opłaty za
    duplikat w przypadku zgubienia karty), Alior (1% zwrotu tego co wydasz).
    Więcej sensownych MC to niestety u nas nie ma (skoro Millenium odpada).

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-04-07 19:58:35
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Raiffeisen (niskie limity zwalniające, normalny TOiP np brak opłaty za
    > duplikat w przypadku zgubienia karty), Alior (1% zwrotu tego co wydasz).
    > Więcej sensownych MC to niestety u nas nie ma (skoro Millenium odpada).

    A może jednak Lukas MC Furora?

  • 9. Data: 2009-04-07 20:44:03
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Sławomir Szyszło" news:grghev.1h0.1@slaszyszCIACHTO.list.pl

    > Co jeszcze zostaje, ING, Lukas, Nordea (w cenniku mają od razu opłatę za
    > pierwszy rok użytkowania! i jakoś nic o warunkach zwolnienia z opłaty).
    > Millenium odpada z pewnych względów.

    Alior?

    PS. Koniecznie musi być to plastik MC?

  • 10. Data: 2009-04-07 20:54:44
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > A może jednak Lukas MC Furora?

    Mi LUKAS zawsze przypomina gigantyczne kolejki w oddziałach, gdzie
    ludzie wpłacali 10 zł raty za czajnik...

    Za to Multi nie jest w stanie zamknąć mi karty od listopada... karty,
    która nie powinna istnieć, bo została zamieniona na inna kartę w ramach
    Multibanku. Dzisiaj dostałem (zamykałem ją w listopadzie!!) jakiś wyciąg
    z opłata 15 PLN za jakieś zaświadczenie, którego ani nie zamawiałem, ani
    na oczy nie widziałem. Nie ma to jak "wysoka" jakość obsługi Aquariusa.
    Taki mBank z oddziałami. Szkoda gadać.

    --
    Mithos