  • 1. Data: 2002-06-11 06:19:55
    Temat: Podrobiony przelew ???
    Od: "Michal M." <m...@t...pl>

    Hmm mam w ręku wpłatę gotówkową, która niestety okazała się fikcją. Na ksero
    na ładny dokument wpłaty z pieczątką banku ( Millenium) i tak teraz się
    zastanawiam , czy bank będzie zainteresowany wyjaśnieniem dlaczego mam ładną
    pieczątkę potwierdzającą wpłatę w kasie, a nie mam pieniędzy na koncie.
    Gdybym miał tamten niby orginał wpłaty nie zastanawiał bym się nad dalszymi
    krokami, ale dowód z ksero ?

    <Michał M.>
    <m...@t...pl><GG:67210>

  • 2. Data: 2002-06-11 07:05:42
    Temat: Re: Podrobiony przelew ???
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Michal M." <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pieczątkę potwierdzającą wpłatę w kasie, a nie mam pieniędzy na koncie.
    > Gdybym miał tamten niby orginał wpłaty nie zastanawiał bym się nad

    No własnie - to żaden dowód raczej .. bo co to za problem zeskanować
    pieczątkę i wydrukować ją na tym skserowanym potwierdzeniu ...

  • 3. Data: 2002-06-11 10:50:02
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "Michal M." napisał w wiadomości ...
> [...]
    | pieczątkę potwierdzającą wpłatę w kasie, a nie mam pieniędzy na koncie.
    | Gdybym miał tamten niby orginał wpłaty nie zastanawiał bym się nad

    Z doswiadczenia wiem, iz podrabianie przelewow jest bardzo czesto
    praktykowne prze rozne firny :-(((
    Schemt jest prosty - firma krzak zamawia towar, przesyla faksem przelew
    (podrobiony) i nalega z wyslaniem towaru... Jak ktos jest naiwny, wierzy w
    uczciwosc a nie potwierdzi wplaty na konto w banku, to...

    :-(((

    Pzdr

    KOmiX

  • 4. Data: 2002-06-11 12:55:47
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    MOzesz sprobowac sprawdzic w banku, moze znajda jakis oryginal o podobnych
    numerach i sie wyjasni czy faktycznie zrobil cie ktos w balona...
    qb