  • 31. Data: 2004-05-18 20:30:30
    Temat: Re: Podpis na karcie płatniczej?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Jakub 'Qba' Kamecki napisał:
    > przed chwilą przetestowałem moją nowopodpisaną kartę w boju. poszedłem
    > do wspomnianego KrFr kupić sobie rower, 249 zł nie jest ceną strasznie
    > wybująłą ale jednak trochę grosza to jest - karta jest podpisana
    > niechlujnie, podpis dwa razy poprawiany a i tak słabo widoczny.
    > ekspedientka nawet nie porównała tego co nabazgrałem na kwicie z tym co
    > jest na karcie, o dowodzie już nie wpominając.

    No to już problem sklepu. Jeśli okaże się, że ekspedientka obsłużyła
    złodzieja to sklep poniesie konsekwencje.

    K.

  • 32. Data: 2004-05-18 20:37:01
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > poszczególnych sklepów?
    > Z tym podpisem największe problemy miałem w CrFr, ekspedientka w ogóle
    > nie przyjmowała do wiadomości, że nie chcę mieć podpisanej karty (swoją
    > drogą strasznie ciężko jest coś tam nabazgrać) i po okazaniu dowodu
    > stwierdziła, że tak nie można i muszę podpisać, a np. w Empiku po
    > okazaniu dowodu nie było problemów.
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Jakub Kamecki
    > IM info: www.funktastic.prv.pl | GT: MaxiGaz
    > Welcome to America, Land of the Free*
    > *Some restrictions apply, void where prohibited

    Podobno w TESCO sprawdzają te podpisy(?)

  • 33. Data: 2004-05-19 07:06:30
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Tue, 18 May 2004 11:54:15 +0000 (UTC), Jakub 'Qba' Kamecki <q...@1...0.0.1>
    wrote:

    >nie widzę związku między podpisaniem przeze mnie karty bądź nie a
    >ewentualnymi trudnościami przy reklamacjach.

    >skoro ktoś może podpisać
    >moją nie podpisaną kartę to równie dobrze może podrobić podpis na
    >kwicie.

    ?????
    Zastanów się jeszcze raz nad tym co tu napisałeś.
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 34. Data: 2004-05-19 10:17:47
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 5/18/04 10:37 PM, Pan(i) r...@p...onet.pl napisał(a) :

    > Podobno w TESCO sprawdzają te podpisy(?)

    Najstaranniej sprawdzają podpisy w Castoramie na Targówku w W-wie.
    Pani zawsze trzyma w ją w łapce dopóki nie dostanie podpisanego
    slipa, a potem przez kilka sekund się przypatruje. I wielokrotnie
    już to widziałem. Razu jednego klientka przy sąsiedniej kasie
    próbowała płacić kartą męża co spowodowało jej zatrzymanie,
    czyli czytają nazwisko!
    (spisali protokół i zaplombowali kartę w kopercie)

    --
    oo0O0oo00oo..............oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia [dot] pl

  • 35. Data: 2004-05-20 14:03:38
    Temat: Re: Podpis na karcie platniczej?
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 5/18/2004 6:11 PM, Jarek Andrzejewski wrote:

    > karta jednego z amerykańskich banków "Not Valid Unless Signed" (*).
    > No, ale to USA, więc musi być "kawa na ławę" :-)

    Maestro Pekao SA:

    Authorised signature/Podpis posiadacza - not valid unless signed - na
    poprzedniej tego nie było - czyżby akcjonariuszami zostali Włosi z USA?
    :-)

    Pzdr: Catbert

  • 36. Data: 2004-05-20 14:09:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik LUZYTA napisał:

    > Tylko dlaczego poszkodowanym w takiej sytuacji miałby być sklep
    > przyjmujący płatnośc kartą? Dlaczego poprzez reklamację takiej
    > transakcji (dokonanej ukradzioną, a nie podpisaną wcześniej kartą)
    > miałby nie otrzymać naleznych mu srodków za sprzedaż towaru, gdy
    > przecież podpis na karcie (stworzony juz po kradzieży karty) jest zgodny
    > z podpisem na potwierdzeniu operacji?

    Dobrze mówi, wódki jej dajcie ! :-)

    Dodatkowo to klient banku łamie umowę z bankiem nie podpisując jej
    [zwykle są takie paragrafy w umowach/regulaminach].

    WN

  • 37. Data: 2004-05-21 08:53:56
    Od: "MiC" <qba@(USUŃ-TO)interia.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Posiadacz karty zobowiązany jest podpisać kartę na odwrocie w sposób
    trwały,
    > niezwłocznie po jej otrzymaniu.

    sposób trwały? Wygrawerować? wykłuć? moja ma 6 miesięcy i już sie podpis
    starł:-) Mam ja ponownie podpisać czy od razu wygrawerować?:-)))

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 38. Data: 2004-05-21 14:58:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Dobrze mówi, wódki jej dajcie ! :-)

    A właśnie. W sumie jest prostszy sposób od podrabiania podpisów.
    Zrobienie naklejek przypominających pasek na podpis chyba nie powinno
    być trudne...