  • 41. Data: 2015-06-22 10:42:30
    Temat: Re: Plus Bank - Największe włamanie/kradzież/wyciek pełnych danych od lat - Zmieńcie swoje hasła !
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 czerwca 2015 00:30:02 UTC+2 użytkownik Krzysztof Halasa
    napisał:

    > W dalszym ciągu 500 to jest bardzo mało, nawet jeśli ograniczymy się do
    > osób prowadzących działalność. Oczywiście, być może ujawni więcej. 500
    > to jednak w dalszym ciągu może być phishing.

    Udostępnił też kody źródłowe, nie wiadomo czy oryginalne czy po dekompilacji, mimo
    wszystko wygląda na to, że miał dostęp do serwera, więc to może być coś więcej niż
    phishing.

  • 42. Data: 2015-06-23 01:39:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 22 Jun 2015 00:30:00 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:
> [...]
    500
    > to jednak w dalszym ciągu może być phishing.

    Przeanalizuj dump i wyrób sobie własne zdanie czy to phishing czy
    coś innego.

    --
    Marek

  • 43. Data: 2015-06-23 07:50:09
    Od: xbartx <x...@b...net>

    > Co by wskazywało na zaproponowany przeze mnie w innym poście mechanizm.
    > Sprawca po prostu przeją dane do logowania się do danego konta ofiary, a
    > nie serwer banku.

    Dokładnie tylko, że jest jeden szkopuł. Sprawca nie przejął tych danych
    logowania np. na komputerze ofiary, tylko przejął je przy pomocy strony
    banku, do której miał dostęp a do której ofiara logowała się z pełnym
    zaufaniem - no bo niby jak inaczej to miało funkcjonować. I jeżeli jest
    to prawdą a wszystko wskazuje na to, że tak było, bo włamywacz
    przedstawił już naprawdę sporo dowodów iż miał pełen dostęp. Co gorsze
    do niedawna można było jeszcze znaleźć w google serwer produkcyjny Minus
    Banku wystawiony do świata przez jakąś firmę, która im coś tam robiła i
    prawdopodobnie przy pomocy tej kopii serweram ktoś go namierzył a dalej
    to już poszło z górki ;)

    --
    xbartx

  • 44. Data: 2015-06-24 21:25:20
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 23.06.2015 o 01:39, Marek pisze:

    > Przeanalizuj dump i wyrób sobie własne zdanie czy to phishing czy coś
    > innego.

    Z takim analizowaniem dump dla wyrobienia sobie zdania to bym raczej
    uważał ;)

    Xenocide

  • 45. Data: 2015-06-25 01:03:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 24 Jun 2015 21:25:20 +0200, xbartx <x...@b...net>
    wrote:
    > Z takim analizowaniem dump dla wyrobienia sobie zdania to bym
    raczej
    > uważał ;)

    Na co? Ty nie uważałeś? :-)

    --
    Marek

  • 46. Data: 2015-06-25 09:56:47
    Od: Kamil Darczyński <k...@g...com>

    No i mamy kolejny wyciek:

    "Dane kolejnych 500 klientów Plusbanku opublikowane w sieci oraz rzekome kulisy
    szantażu"

    http://niebezpiecznik.pl/post/co-ten-polsilver-to-my
    -nawet-nie/

  • 47. Data: 2015-06-27 23:54:38
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-06-25 09:56, Kamil Darczyński pisze:
    > No i mamy kolejny wyciek:
    >
    > "Dane kolejnych 500 klientów Plusbanku opublikowane w sieci oraz rzekome kulisy
    szantażu"

    Komu by to się chciało czytać. szkoda czasu.

    --
    animka