    From: "Adrian" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Płatność kartą Inteligo ??????
    Date: Thu, 14 Nov 2002 13:19:44 +0100

    Około miesiąc temu dokonywałem płatności przez Internet za pomocą karty
    Inteligo. Walutą było kilkadziesiąt dolarów które miały iść za granicę. Po
    wpisaniu numeru karty, daty jej ważności itd dostałem od razu SMS z Inteligo
    informującego mnie o obciążeniu rachunku za transakcję wykonaną kartą (w
    wysokości 1,01 zł). Myślałem że wszystko jest w porządku, aż do dzisiaj gdy
    dowiedziałem się że żadna suma nie została do tej pory przesłana. Powiedzcie
    jak to jest możliwe że Inteligo reklamuje swoją kartę którą można płacić w
    necie, a okazuje się że nie można.