eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPlace z Allegro › Place z Allegro
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Place z Allegro
    Date: Thu, 18 Feb 2010 10:54:13 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 28
    Message-ID: <hlj2j7$h0a$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1266486695 17418 87.239.217.30 (18 Feb 2010 09:51:35 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 09:51:35 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-EsetId: 658D0A27A8F2333637CE
    X-EsetScannerBuild: 6606
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:518901
    [ ukryj nagłówki ]

    Około 10 dni temu usiłowałem zapłacić kartą kredytową kwotę około 90 zł przy
    użyciu Płacę z Allegro. Nie udawało mi się to, transakcja była notorycznie
    anulowana. Użyłem zatem innej karty i ponownie, transakcje były anulowane.
    Wylicytowałem ten sam przedmiot z innego konta, użyłem trzeciej karty -
    transakcje znowu zostały anulowane. Postanowiłem podrążyć temat. Po wymianie
    dwóch maili w zasadzie z automatem używającym cytatów, dziś dostałem
    pierwszą odpowiedź od żywego człowieka, który chyba przeczytał co do niego
    piszę przynajmniej częściowo. A oto jej treść:


    "Dziękuję za wiadomość, jednocześnie przepraszam za długi czas oczekiwania
    na odpowiedź.
    Uprzejmie informuję, że centrum autoryzacyjne kart zakwalifikowało Pana
    kartę do kart o wysokim ryzyku realizacji transakcji, w związku z tym
    transakcja została anulowana przez dział bezpieczeństwa naszego serwisu.
    Celem wyjaśnienia sugeruje kontakt z bankiem wystawcy karty."

    Ewidentnie kłamią, ponieważ drążę kwestię tylko w związku z jednym kontem
    oraz z dwiema kartami (różnych banków), a analogiczna sytuacja miała miejsce
    w przypadku innego konta oraz trzeciej karty. Obie karty są z powodzeniem
    używane do płatności zdalnych na kwoty dziesiątki razy wyższe. Czy to po
    prostu w ogóle z założenia przestało działać czy ktoś jest w stanie podać
    jakąś sensowną koncepcję "co się wydarzyło".

    Czy w ogóle może zaistnieć takie zdarzenia jak: "centrum autoryzacyjne kart
    zakwalifikowało Pana kartę do kart o wysokim ryzyku realizacji transakcji"
    czy to kompletny wymysł?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1