  • Data: 2002-07-02 10:31:56
    Temat: Pieczatka na przelewie - po co ?
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czytając grupę kilka razy rzuciło mi się w oczy niezrozumiałe dla mnie
    dążenie do posiadania pieczątki na przelewie wykonanym elektronicznie.
    Czy może cie mi powiedzieć po co ?
    Raz miałem problem z TPSĄ po 1.5 roku stwierdzili, że nie zapłaciłem
    faktury, przyniosłem _wyciąg_ (nie stęplowany) z handlobanku, nawet nie
    potwierdzenie
    elektroniczne i sprawa była załatwiona. Rownież w przychodni wydruk z Sezama
    potwierdzeniem wpłaty na ubezpieczenie zdrowotne który pokazywałem nie
    budził
    zastrzeżeń.
    Czy ktoś miał inne doświadczenia ? Czy to wyraz polskiej rzeczywistości w
    której
    trzeba udowadniać swoją niewinność a każdy klient jest złodziejem z
    definicji,
    dopóki tejże nie udowodni ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa