    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pekao SA - płatne zaświadczenia dla US
    Date: Tue, 23 Mar 2010 14:42:15 +0100

    Witam,

    Umarł mój ojciec i po korowodach - sumie cztery wizyty w trzech oddziałach
    - udało mi się szczęśliwie pozałatwiać wszystko związane ze spadkiem w
    Pekao SA (ul. Pijarska 1, Kraków). Będę jeszcze musiał złożyć stosowny PIT
    w Urzędzie Skarbowym, przy czym jako załącznik trzeba przedstawić
    zaświadczenie z banku o stanie konta na dzień śmierci. Pekao SA życzy sobie
    za tę usługę 15 zł. W TOiP jest pozycja "Wydanie zaświadczenia o stanie
    rachunku, zaświadczenia potwierdzającego wykonanie polecenia przelewu i
    innych" wyceniona jak powyżej. Dama z księgowości tudzież infolinia
    utrzymują, że spadkobiercy za podobne zaświadczenie płacą.
    Wydanie takiego dokumentu, celem przedłożenia w US, jest na mój gust
    obowiązkiem banku. Czy bank ma prawo brać za to pieniądze? Może jakieś
    sugestie gdzie można zapytać kogoś "niezależnego".

    Wiem, że kwota nie jest powalająca, ale mam uczulenie na buraki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jeśli ktoś ma pieniądze, to skądś je ma."
    Lech Kaczyński (prezydent)