  • 11. Data: 2002-09-30 06:59:31
    Temat: Re: PeKaO SA - moje pierwsze mile wrazenie
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    "Arti" <a...@p...pl> wrote in message news:3d96c919@news.home.net.pl...
    > Pekao wzielo sobie wreszczie do serca, cale rzesze wscieklych i
    > niezadowolonych klientow i chyba nareszcie zdano sobie sprawe jak powazne
    > zagrozenia takie postepowanie lekcewazace w stosunku do klientow moze niesc
    > konsekwencje. Obecnie bank wprowadza w zycie swoja nowa polityke odnosnie
    > klientow i sa juz zauwazalne pierwsze efekty, na razie sa to drobne rzeczy,

    Tja, np. opinia o rachunku to 2 tygodnie !!!! Idzie lepsze.

    > ale dajace cien nadzieji ze ten bank odzyska dobre imie i moze....moze
    > odzyska kiedys utraconych klientow.
    Nigdy, nie odzyska, bo ludzie nie zmieniaja bankow co roku, w wiekszosci
    przypadkow sa to "romanse" na lata, ktorych Pekao moze braknac. Poza tym
    jak to mozliwe, ze tak duzy bank nawe nie dorobil sie kraty kredytowej z
    prawdziwego zdarzenia ?

    > Kwestia jest taka ze bank umoczyl tylek
    > w kilku wiekszych przedsiewzieciach i obecnie trwa naprawa pewnych rzeczy
    > ktore w banku po porsatu szlag trafil. Obserwujac polityke banku, wniosek
    > nasowa sie jeden, ze jesli centrala bedzie juz roztropniej postepowac to
    > bank ma szanse stac sie bankiem dla bogatszych klientow ,
    Nie bo bedzie musial ich przekonac, ze jest lepszy, a zrobienie tego "na slowo"
    Pani dysponentki, nic nie pomoze.

    Pozdrawiam Dracor (w trakcie rozwodu Pekao SA :-))).

  • 12. Data: 2002-09-30 07:06:18
    Od: q...@p...onet.pl

    > Oczywiscie ze nie jest to tani
    > bank, a i oprocentowanie tez moglby miec wyzsze, ale......ale.....zobaczymy
    > jak to bedzie wygladalo w odniesieniu do ofert innych bankow po nowym roku i
    > do konca pierwszego kwartalu 2003.

    Niestety musze Cię zmartwić. Musi minąć przynajmniej jedno pokolenie, zanim
    rozczarowani klienci zapomną co przeszli w tym banku (II w światowa była ponad
    50 lat temu a wszyscy o niej jednak pamiętamy) oraz obecni pracownicy przejdą
    na zasłużoną emeryturę. Piszę "zasłużoną" bo więcej dobrego zrobią dla swego
    pracodawcy trzymając się z daleka od jego placówek, niż robiąc krecią robotę w
    postaci odstraszania klientów. Ktoś, kto przez lata miał klienta w d.... nie
    zmieni sie z dnia na dzień. Nawet po najlepszych ukazach centrali.
    W obecnych czasach nie wystarczy zapowiedzieć, że wreszceie w naszym banku
    będzie podobnie jak w innych bankach. Po co ludzie mają przychodzić z powrotem
    do pekao, kiedy gdzie indziej mają to wszystko (i więcej) już dziś.

  • 13. Data: 2002-09-30 07:52:36
    Od: s...@i...pl

    Nikt nie ma pretensji do Pekao za prowizje czy oprocentowanie - koszty
    funkcjonowania marmurkow sa jakie sa i szybko to sie nie zmieni. To, w czym
    Pekao nie daje sobie rady jest obsluga klienta. Bank, ktory poza Warszawa
    nie jest w stanie obsluzyc porzadnie nawet swoich VIP-ow jest skazany na
    wegetacje na rynku detalicznym. Jak ktos napisal w innym watku potrzebna jest
    tu zmiana pokoleniowa i zadne szkolenia czy systemy motywacyjne nic tu nie
    zmienia. A ja nie wyrazalbym sie pogardliwie o tych co lataja po ulicy z
    20 zl w kieszeni - jutro do tej kwoty moze dojsc pare zer i banda naganiaczy
    z Pekao bedzie usilnie starac sie o ich wzgledy. A ludzie sa pamietliwi -
    wiedza gdzie jak ich potraktowano i niepredko tam wroca. Zawsze w Pekao
    dziwil mnie brak reakcji na gigantyczne kolejki oraz idiotyczny sposob
    skladania wszelkich wnioskow ("a teraz wezmie pan dlugopis i niech pan pisze"),
    ale moze stali klienci sie juz przyzwyczaili. Wiekszosc najwyrazniej nie,
    a Pekao systematycznie traci swoje owieczki. A recepta na sukces jest prosta:
    wymienic wszystkich pracownikow, zmienic calkowicie zarzad, zubra zmienic
    na krolika i wymyslec nazwe ani troche nie kojarzaca sie z obecna. Wtedy
    (moze) bedzie lepiej.

  • 14. Data: 2002-09-30 09:18:51
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    <s...@i...pl> wrote in message news:an8vs4$dar$1@news.tpi.pl...
    > zubra zmienic na krolika

    ROTFL :-))) dobre, dobre :-)

    K. Kowalski

  • 15. Data: 2002-09-30 09:34:19
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > ROTFL :-))) dobre, dobre :-)

    Starsze kasjerki nie będą chyba zadowolone, że doczepi im się uszka i
    pomponik z tyłu. Playboyowski króliczek na KK? To może być niezłe.
    Ciekawe gdzie będą rabaty przy płaceniu taką kartą? Pewnie nie w sklepie
    sportowym?

    Pzdr:Dogbert

  • 16. Data: 2002-10-01 10:53:13
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Mon, 30 Sep 2002 07:52:36 +0000 (UTC), s...@i...pl napisał(-a):

    >Nikt nie ma pretensji do Pekao za prowizje czy oprocentowanie - koszty

    ma, ma. Ja zlikwidowałem Eurokonto WWW gdy wprowadzili obowiązkowe
    opłaty za usługi, których nie chciałem: ubezpieczenie i teleserwis.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 17. Data: 2002-10-02 18:54:02
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > na krolika i wymyslec nazwe ani troche nie kojarzaca sie z obecna. Wtedy
    > (moze) bedzie lepiej.

    A po co?. Właściciel wydoi co się da i zwinie żagle.
    Potem masa posiadaczy banknotów o niskim nominale zapłaci za
    restrukturyzacje
    Oczywiście pracownicy będą lamentować jaka spotkała ich krzywda
    To jest po polsku ???? :-(

  • 18. Data: 2002-10-03 15:01:49
    Od: "Luke M. Pychynski" <l...@N...plusnet.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał :

    > ma, ma. Ja zlikwidowałem Eurokonto WWW gdy wprowadzili obowiązkowe
    > opłaty za usługi, których nie chciałem: ubezpieczenie i teleserwis.

    Zaraz, zaraz, kiedy to wprowadzili i kiedy wycofali? Ja mam bezplatne w
    chwili obecnej, fakt, wczesniej mialem E-Akademickie.
    Co do teleserwisu, to prym wiedzie Citi. Tam to wylaczyc to jest cos :) Jako
    byly juz klient (no, za kilka dni) ciesze sie, ze nikt nie wpadl na pomysl,
    aby darmowe Citiphone dla erowcow zamienic na obowiazkowe 0700 :))

    Pozdrawiam,

    Lukasz M. Pychynski