  • Data: 2003-03-24 11:56:11
    Temat: PZ w Millenet tansze niz w mBanku
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W nowej TOiP Millenetu z 21.03.03 jest czarno na bialym, ze Polecenie
    Zaplaty nic nie kosztuje (uruchomienie i realizacja). Kosztuje tylko
    aktualizacja oraz odwolanie zgody lub pojedynczego polecenia - 3 zl od
    kazdej czynnosci. Np. w przypadku placenia za komorke, oszczedzam 12 zl
    rocznie w stosunku do mbanku, gdzie kosztuje mnie to 1 zl/mies, a w
    przypadku, gdy mam wiecej polecen to odpowiednio 24, 36, 48 zl, itd.

    Pozdrawiam
    Radek