  • Data: 2003-03-24 11:05:54
    Temat: Re: PZ w Millenet tansze niz w mBanku
    Od: "Dave" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jonca wrote:
    > Radoslaw Dabrowski wrote:
    > [...]
    >

    > Eee, a nie jest tak że od _wszystkich_ PZ płaci się złotówkę/mies.?

    od wszystkich. Ale to naprawde odstrasza klientow - PZ jest jednym z
    najlepszych "towarow" oferowanych przez bank. Wiekszosc bankow nie bierze za
    niego zadnych pieniedzy. Wyjatkiem niechlubnym jest tu mBank - ja w zwiazku
    z tym realizuje PZ albo z Lucasa albo z ING gdzie jest to bezplatne. Konto w
    Lucasie tez jest bezplatne. Nie widze sensu korzystania z PZ w mBanku.

    D.