  • 1. Data: 2010-04-24 07:45:52
    Temat: [PRESS] c. d. stawek za płatności kartami
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7809061,UOKiK_wy
    grywa_w_sadzie_w_sprawie_stawek_za_platnosci.html

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2010-04-24 07:50:15
    Temat: Re: [PRESS] c. d. stawek za płatności kartami
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Było dwa posty wyżej.

    k.

  • 3. Data: 2010-04-24 07:53:12
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    Było dwa posty wyżej.
    -----------------------------------

    Nic takiego nie widzę, ale w takim razie anuluję.

    Pzdr

    JKK
    .

  • 4. Data: 2010-04-24 08:54:33
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    J_K_K <J...@i...fm> dared to write:
    > Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Było dwa posty wyżej.
    > -----------------------------------
    >
    > Nic takiego nie widzę, ale w takim razie anuluję.

    Cztery posty wyżej. Tytuł: "Interchange in UOKiK."
    P.S. Anulowanie mało daje, wiele serwerów nie stosuje się do tego polecenia.

  • 5. Data: 2010-04-26 06:17:54
    Temat: Re: c. d. stawek za płatności kartami
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 24 Kwi, 10:54, "kashmiri" wrote:
    > J_K_K <J...@i...fm> dared to write:

    > Cztery posty wyżej. Tytuł: "Interchange in UOKiK."
    > P.S. Anulowanie mało daje, wiele serwerów nie stosuje się do tego polecenia.

    A po co anulowac?
    Akurat moja uwage zwrocil wlasnie swym tytulem ten post, a nie ten
    poprzedni.
    Nie przesadzajmy z ta papieskoscia - nawet, jak bylo wczesniej, to
    nikomu chyba korona z glowy nie spadla?
    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2010-04-27 15:42:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-24 09:45, J_K_K pisze:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7809061,UOKiK_wy
    grywa_w_sadzie_w_sprawie_stawek_za_platnosci.html

    Osobiście nie widzę w tym nic dobrego. Teraz bank zarabia 2% (czy ileś
    tam), a ja zarabiam 1% (cashback). Jak bank będzie zarabiał 0,5% to ja
    nie zarobię nic.

    Opłacać się to będzie sprzedawcom (a cen i tak nie obniżą).

    Odnośnie argumentu o tym, iż zwiększy się możliwość płatności kartą
    (więcej punktów zainstaluje terminale) to wydaje mi się to kompletnie
    nieprawdziwe. Terminale są teraz praktycznie wszędzie, a tam gdzie ich
    nie ma to i tak często dochody są ukrywane i da się płacić jedynie
    gotówką więc terminale tak czy inaczej się nie pojawią.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2010-04-28 06:57:57
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 27 Kwi, 17:42, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > nie ma to i tak często dochody są ukrywane i da się płacić jedynie
    > gotówką więc terminale tak czy inaczej się nie pojawią.

    W cukierni koło mnie zainstalowali terminal ale płatności od 30 zł
    więc nawet jak terminal jest to sprzedawca może wprowadzić znaczne
    utrudnienia tak aby większość zapłaciła jednak gotówką.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 8. Data: 2010-04-28 20:58:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    t.googlegroups.com...

    W cukierni koło mnie zainstalowali terminal ale płatności od 30 zł
    więc nawet jak terminal jest to sprzedawca może wprowadzić znaczne
    utrudnienia tak aby większość zapłaciła jednak gotówką.

    Sa rozne sposoby na zniechecenie karciarzy... Tu np. pisza o tym co juz
    sygnalizowalem...
    http://www.zw.com.pl/artykul/470510_Zoo__z_karta_dro
    zej__.html

    MK

  • 9. Data: 2010-04-30 13:44:45
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 28 Kwi, 22:58, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > utrudnienia tak aby większość zapłaciła jednak gotówką.
    >
    > Sa rozne sposoby na zniechecenie karciarzy... Tu np. pisza o tym co juz

    Wpółczuje warszawiakom , u nas we Wrocławiu może być normalnie .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus